پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۱۲۳۸
شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۹

فکرشهر: امام جمعه عسلویه با اشاره به آلودگی‌های فراوان صنایع در این شهرستان گفت: مردم شهرستان عسلویه از عدم پرداخت عوارض آلایندگی گلایه دارند.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه عسلویه در خصوص بیمارستان عسلویه بیان کرد: بر اساس بیان فرماندار شهرستان و تماس تلفنی که با استاندار داشتم پیمانکار بیمارستان مشخص شده و به زودی کلنگ زنی خواهد شد و مشکل درمانی مردم شهرستان به نحو شایسته حل شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم خدمت رسانی به مردم شهرستان شتاب بیشتری بگیرد. هفته قبل فرماندار عسلویه چندین مدیرکل دعوت کرد و پیگیر مشکلات شهرستان بود که امیدواریم برای رفع مشکلات کمک کنند.

هاشمی‌نژاد به عدم واریز عوارض آلایندگی اشاره کرد و افزود: عدم پرداخت عوارض آلایندگی برای شهرستان عسلویه یک معضل است و از مسئولین مربوطه می‌خواهیم مجدانه پیگیر باشند.

وی ادامه داد: سازمان محیط زیست هم بررسی کند و در برخی تاییدیه‌ها که به بعضی‌ها دادند تجدید نظر کنند. بعضی شهرستان‌های استان‌های هم‌جوار هم ادعای عوارض آلایندگی دارند و می‌گویند ما هم از آلودگی‌ها متضرر شدیم. عینک درشت‌تری بزنید بررسی کنید حق را باید به حق دار بدهند نه به مدعی.

امام جمعه عسلویه تصریح کرد: هوای چهار شهرستان جنوبی متأثر از آلایندگی است، ولی با چشم بدون عینک و یک ذره انصاف می‌توان دید که عسلویه مستحق عوارض آلایندگی است و عسلویه باید دیده شود.

وی خاطرنشان کرد: بزرگان و مجریان می‌خواهند تصمیمی بگیرند و باید زودتر اعمال کنند. چرا بحث عوارض متوقف کردید؟ این موضوع مطالبه مردم است و در دیدار‌های مردمی ما در بین مردم دهیاران شورا‌ها شهرداران از این عدم پرداخت عوارض آلایندگی گلایه دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر