چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۱۵۴۲
شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴

فکرشهر: «مجید باقری» مدال آور مسابقات پاراآسیایی اهل شبانکاره با حضور مسوولان تجلیل شد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی، بخشدار شبانکاره در این مراسم ضمن تبریک کسب مدال این ورزشکار در بازی‌های پا را آسیایی هانگژو اظهار داشت: افتخارآفرینی فرزندان ایران در کشور چین مایه خوشحالی مردم شد و امیدواریم شاهد تداوم این موفقیت‌ها در مسابقات جهانی و بازی‌های پا را المپیک هم باشیم.

«ابراهیم حسینی» افزود: قهرمانان ما پرچم جمهوری ایران اسلامی را در میان چندین کشور به اهتزاز درآوردند و سرود پر افتخار جمهوری اسلامی ایران در دهکده بازی‌های پا را آسیایی نواخته شد و مایه مباهات مردم شدند.

مدال‌آور شبانکاره ای مسابقات پارا آسیایی تجلیل شد + عکش

حسینی ابراز داشت: ورزشکاران سرمایه‌های اجتماعی کشور هستند که با کسب مقام‌های ارزشمند چه در داخل کشور و چه در بین سایر کشور‌ها به عنوان الگو‌های ایستادگی و امید در جامعه معرفی می‌شوند و نشاط را به مردم هدیه می‌دهند از این جهت کارشان بسیار ارزشمند است.

بخشدار شبانکاره در ادامه افزود: بخش شبانکاره از جهت داشتن استعداد‌های درخشان ورزشی در استان سرآمد است و با توجه به این پتانسیل نیازمند توجه ویژه است و به داشتن چنین ورزشکاران و استعداد‌هایی که باعث افتخارآفرینی می‌شوند به خود می‌بالیم و امید است بتوانیم با ایجاد زیرساخت‌های لازم، پاسخگوی تلاش و کوششان باشیم.

مدال‌آور شبانکاره ای مسابقات پارا آسیایی تجلیل شد + عکش

در این دیدار ابراهیم حسینی بخشدار شبانکاره به همراه جهانبخش نیکو رئیس اداره ورزش و جوانان بخش شبانکاره و کورش مراد نژاد دهیار روستای ذکریایی از مدال آور پاراآسیایی بخش شبانکاره تقدیر کرد.

به گزارش «فکرشهر»، «مجید باقری» اهل روستای «ذکریایی» بخش «شبانکاره» شهرستان دشتستان در رشته شطرنج صاحب عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره مسابقات پاراآسیایی هانگژو چین شده است.

مدال‌آور شبانکاره ای مسابقات پارا آسیایی تجلیل شد + عکش

منبع: فکرشهر
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر