پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۱۶۳۶
دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶

فکرشهر: مسؤول انجمن توآ استان بوشهر گفت: مسابقات قهرمانی انجمن کونگ فو توآ استان بوشهر در بخش بانوان با برتری بوشهری‌ها همراه بود و دشتستان و تنگستان در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

به گزارش فکرشهر، حمیدرضا بنافی در گفت وگو با مهر اظهار داشت: مسابقات قهرمانی انجمن کونگ فو توآ استان بوشهر در بخش بانوان رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان به میزبانی شهرستان گناوه با حضور ۶۰ ورزشکار برگزار شد.

مسؤول انجمن توآ استان بوشهر افزود: قهرمانان این دوره از رقابت‌ها به مسابقات کشوری که به میزبانی استان خراسان رضوی برگزار اعزام خواهند شد و قهرمانان پس از استراحتی کوتاه باید در اردو‌های آماده سازی تیم استان بوشهر شرکت کنند.

وی گفت: در پایان مسابقات با توجه به مقام‌های کسب شده از سوی قهرمانان هر شهرستان، مقام‌های تیمی به قرار ذیل مشخص شدند و شهرستان بوشهر اول شهرستان دشتستان دوم و شهرستان تنگستان به مقام سوم رسید.

مسابقات «کونگ‌فوتوآ» قهرمانی بانوان در استان بوشهر برگزار شد + عکس

بنافی ادامه داد: ضمن تشکر از کمیته مسابقات و داوران و همه کسانی که برای هر چه بهتر برگزار شدن این مسابقات زحمت کشیدند و همچنین از رئیس هیئت شهرستان گناوه، مسئول انجمن توآ شهرستان و همچنین رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان تقدیر می‌کنم.

در پایان مراسمم حکم و مدال قهرمانی با حضور رئیس انجمن توآ و رئیس هیئت کونگ فو و هنر‌های رزمی استان بوشهر و همچنین مسؤولان شهرستان گناوه به نفرات اول تا سوم تقدیم شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر