پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۱۷۰۵
چهارشنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۲

فکرشهر: مدیرکل تأمین اجتماعی استان بوشهر با بیان اینکه برای مشارکت و حضور بازنشستگان در المپیاد ورزشی هیچ محدودیتی وجود ندارد گفت: حمایت از توسعه فعالیت‌های ورزشی بازنشستگان در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی تامین اجتماعی، محمد جواد بازدرهوا در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی بازنشسته این سازمان با تأکید بر توسعه ورزش‌های همگانی ویژه بازنشستگان اظهار داشت: برای اداره کل تأمین اجتماعی باعث افتخار است که بازنشستگان این سازمان روحیه شادی که در زمان خدمت داشتند در بازنشستگی حفظ کردند.

مدیر کل تأمین اجتماعی استان بوشهر با اشاره به حضور بانوان بازنشسته همکار بوشهری در این المپیاد گفت: برای مشارکت و حضور بازنشستگان در المپیاد ورزشی هیچ محدودیتی وجود ندارد و انتظار داریم در دوره‌های بعدی، تعداد شرکت‌کنندگان با همکاری کانون‌های بازنشستگی افزایش قابل توجهی داشته باشد.

وی ادامه داد: تأمین اجتماعی باتوجه به اینکه تعداد قابل توجهی بازنشسته و مستمری‌بگیر تحت پوشش دارد باید با رویکرد حفظ سلامت حفظ شود و توسعه یابد.

بازدرهوا با بیان اینکه اداره کل تأمین اجتماعی استان بوشهر از توسعه فعالیت‌های ورزشی در بین بازنشستگان حمایت می‌کند گفت: در این برنامه ورزشی بازنشستگان ورزشکار استان نشان دادند که با افزایش سن، سستی و تنبلی در کار نیست.

مدیر کل تأمین اجتماعی استان بوشهر با بیان اینکه ۷۸ درصد جمعیت استان بوشهر تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند خاطرنشان کرد: بیمه تأمین اجتماعی ورزشکاران استان بوشهر در دستور کار قرار گرفته است.

در این آیین از قهرمانان ورزشی بازنشسته تأمین اجتماعی استان بوشهر در طرح مرشدان تجلیل شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر