پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۱۷۰۹
چهارشنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵

فکرشهر: جانشین فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب با بیان اینکه آسمان امن کشور در رصد شبانه‌روزی رزمندگان پدافند هوایی است گفت: به‌صورت لحظه‌ای مسیر‌های هوایی منطقه رصد می‌شود و به هرگونه تجاوز و ناامنی پاسخ قاطع داده می‌شود.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، امیر موسی‌زاده ظهر امروز در نشست سیاسی روحانیون نیرو‌های مسلح در استان بوشهر در منطقه پدافند هوایی جنوب شهید بوشهریان ضمن اشاره به اقدامات دور از انسانیت رژیم صهیونیستی اظهار داشت: دنیا اکنون واقعی صهیونیست‌ها را مشاهده می‌کند، تجاوز، کشتار، کودک کشی و حمله به بیمارستان و مجروحین از جمله جنایات رژیم صهیونیستی است.

جانشین فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب افزود: سیاست ایران اسلامی همیشه دفاع از مظلومان در سراسر دنیاست و پدافند هوایی نیز به سبب مأموریت‌های محوله در راس پیکان دفاع از حریم اسلام انجام وظیفه می‌کند.

وی با بیان اینکه سربازان ولایت در پدافند هوایی در دفاع از حریم ایران اسلامی از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کند تصریح کرد: هر شی پرنده بخواهد وارد حریم آسمان ایران اسلامی شود، باید با هماهنگی پدافند هوایی باشد.

موسی‌زاده با بیان اینکه آسمان امن کشور در رصد شبانه‌روزی رزمندگان پدافند هوایی است تصریح کرد: به‌صورت لحظه به لحظه مسیر‌های هوایی منطقه رصد می‌شود و به هرگونه تجاوز جواب قاطع داده می‌شود.

امام جمعه موقت بوشهر نیز با تشریح اوضاع جبهه مقاومت فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی اظهار داشت: رژیم غاصب صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی در چند جبهه از نیرو‌ها و رزمندگان جبهه مقاومت فلسطین شکست خورده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه تمام مردم جهان در حمایت از ملت مظلوم فلسطین به ویژه غزه و محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی به خیابان‌ها آمدند گفت: رزمندگان حماس از آسمان و زمین بر آن‌ها حمله کردند و با عملیات طوفان الاقصی هیمنه آمریکا و اسرائیل غاصب شکسته شد.

حجت‌الاسلام یوسف جمالی با بیان اینکه ایران همیشه چراغ راه و حامی محور مقاومت بوده است اضافه کرد: شکست رژیم صهیونیستی بر اساس آیات قرآنی مبنی بر پیروزی حق بر باطل بدون شک اسرائیل غاصب نابود و محو می‌شود.

امام جمعه موقت بوشهر به انتخابات ۱۱ اسفند پرداخت و بیان کرد: حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات زنده بودن آرمان‌های انقلاب را نشان می‌دهد و سبب دلگرمی دوستان در محور جبهه مقاومت است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر