پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۱۷۶۲
جمعه ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۱

فکرشهر: فرماندار شهرستان دیر گفت: مردم دیر در دوران خفقان قبل از انقلاب گل کاشتند و در ۱۳ آذر سال ۵۷ با تقدیم ۲ شهید و ۱۵ جانباز نام این شهرستان را در پیدایش انقلاب اسلامی جاودانه کردند.

به گزارش فکرشهر از مهر، یونس باربرز در جمع پیشکسوتان جهاد و شهادت شهرستان دیر با تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: اگرچه امروز در غزه به ظاهر شاهد جنگی نابرابر و کودکی کشی و ویران کردن خانه‌ها هستیم، اما دستاورد‌های بزرگی هم برای جبهه مقاومت داشته است.

فرماندار شهرستان دیر با تاکید بر شکست امپراطوری رسانه‌ای غرب که صهیونیست‌ها بنیانگذار آن بودند، افزود: امروز این تفکر رژیم صهیونیستی که با دروغ پردازی اسرائیل را امن‌ترین مکان برای یهودیان و مقتدرترین در بعد نظامی می‌دانست، بهم ریخته است.

وی با اشاره به روحیه نداشتن سربازان اسرائیلی و رو به اضمحلال بودن این رژیم، بیان کرد: صهیونیست‌ها که در رسیدن به اهداف نظامی خود ناکام مانده اند، کودک کشی می‌کنند، اما جبهه مقاومت به صورت دقیق تجهیزات نظامی دشمن را هدف قرار می‌دهد.

باربرز گفت: تجمعات بزرگی که در سراسر جهان به ویژه در آمریکا و انگلیس شکل می‌گیرد نشانه این است که مردم جهان به این نتیجه رسیده اند که آمریکا شیطان بزرگ است.

وی عنوان کرد: روحیه بسیجی در سلول به سلول کشور‌های اسلامی تزریق شده است و امروز می‌بینیم که پایگاه‌های آمریکا در منطقه مورد هدف قرار می‌گیرد، اما آن‌ها جرأت پاسخگویی ندارند.

فرماندار شهرستان دیر با اشاره به در پیش بودن ۱۳ آذر سالروز حماسه بزرگ مردم شهرستان دیر در سال ۵۷، خاطرنشان کرد: مردم دیر در دوران خفقان قبل از انقلاب گل کاشتند و با تقدیم دو شهید و ۱۵ جانباز نام این شهرستان را در پیدایش انقلاب اسلامی جاودانه کردند.

وی افزود: رزمندگان این شهرستان در دوران دفاع مقدس نیز نقش پررنگی داشتند و حتی فرماندهی گردان و دسته برعهده داشتند.

باربرز با بیان اینکه انتخابات نماد مردمی بودن و اقتدار جمهوری اسلامی است، ابراز کرد: بسیجیان در راستای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و مسئولین نیز با جلب رضایتمندی مردم به برگزاری باشکوه این رویداد سیاسی کمک کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر