جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۲۲۴۱
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶

فکرشهر: همایش علمداران تبلیغ و تبیین با هدف انسجام روحانیون در نیرو‌های مسلح و خنثی کردن اقدامات شناختی دشمنان نظام و انقلاب در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر در این همایش با اشاره به مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش تصریح کرد: تشکیل قرارگاه تبیینی و تبلیغی روحانی شهید محمد حسن ابراهیمی، توجه ویژه به مسئله محوری، پیشبرد هرچه بهتر اهداف نظام و انقلاب، همراهی فرماندهان در مأموریت‌های مختلف با روحانیون برخی از اهداف برگزاری این همایش محسوب می‌شود.

حجت الاسلام سید عبدالرضا هاشمی افزود: بهره‌مندی از ظرفیت ارزشمند روحانیون در نیرو‌های مسلح، بازنگری نقش روحانیون در تحقق پیشرفت و خدمات به جامعه، ایجاد امید و خودباوری در جامعه، دشمن شناسی و تبیین آن و تجلیل از مقام شامخ شهدا در عرصه‌های مختلف به ویژه شهید روحانی محمد حسن ابراهیمی از جمله دیگر اهداف همایش است.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه انقلاب اسلامی در پایان این همایش با اشاره به مهم‌ترین مهارت‌های تبلیغی که می‌تواند نقش بسزایی در عملکرد روحانیون داشته باشد اذعان کرد: کوتاه گویی، متنوع گویی، دسته‌بندی مطالب، طرفینی کردن مجالس، ارائه الگو، مستندسازی، آسان گویی و توجه به شادی مردم از مهم‌ترین مهارت‌های تبلیغی برای روحانیون محسوب می‌شود.

در پایان این همایش از پوستر و موشن گرافی شهید روحانی «محمد حسن ابراهیمی» رونمایی و از خانواده بزرگوار این شهید والا مقام تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر