پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۲۲۶۹
جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳

فکرشهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: مسابقات جودو قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی در روز‌های اول تا دوم دیماه سالجاری با حضور ۲۸ تیم در بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر، " یاسر جمالی"  در گفتگو با ایرنا اظهار کرد: این دومین میزبانی هیات جودو استان بوشهر در رقابت‌های کشوری است.

وی افزود: پارسال نیز مسابقات جودو جوانان کشور به میزبانی استان بوشهر برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: برگزاری رقابت‌های کشوری به میزبانی این استان فرصتی برای افزایش تجارب جودوکاران هم استانی است.

جمالی یادآور شد: با وجود جایگاه ویژه رشته جودو در بین ورزش‌های رزمی هنوز در استان بوشهر بخوبی معرفی و نهادینه نشده است که برگزاری مسابقات جودو فرصت مناسبی برای تحقق این مهم است.

وی تصریح کرد: این رشته ۱۴ طلای المپیک دارد که با توجه به این ظرفیت باید با برگزاری رویداد‌های کشوری انگیزه لازم را در نوجوانان و جوانان برای فعالیت در این رشته ایجاد کرد.

جمالی افزود: استان بوشهر برای میزبانی رشته جودو از لحاظ زیرساخت امکانات لازم را دارد که با توجه به آب و هوای مطلوب استان در نیمه دوم سال آمادگی لازم برای میزبانی رقابت‎های مختلف برخوردار است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر ادامه داد: اکنون شمار جودوکاران سازمان یافته استان بوشهر بیش از یکهزار نفر است که بیشتر آن‌ها آقایان هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر