پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۲۳۱۰
شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف ۱۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در عملیات توقیف هفت دستگاه خودروی سواری حامل کالای قاچاق در شهرستان دیلم خبر داد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سردار حیدر سوسنی اظهار کرد: در ادامه روند مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامی شهرستان دیلم در مراحل تحقیقاتی از تردد هفت دستگاه خودروی سواری حامل کالای قاچاق در محور‌های خاکی منتهی به استان همجوار با خبر شدند.

وی افزود: با برنامه ریزی انجام شده از سوی ماموران انتظامی، سرانجام هر هفت خودروی حامل کالای قاچاق شناسایی و در یک عملیات پلیسی توقیف و مورد بازرسی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به کشف انواع لوازم خانگی، لوازم برقی، انواع نوشیدنی و خوراکی، صوتی و تصویری و پوشاک، اظهار داشت: ارزش کالا‌های مکشوفه از سوی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، ۱۶ میلیارد ریال ارزیابی شد.

سوسنی بیان کرد: هفت نفر در این رابطه دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند.

وی عنوان کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا محوری‌ترین برنامه فرماندهی انتظامی در حمایت از تولید داخلی به شمار می‌رود و شهروندان نیز می‌توانند با ارائه گزارش‌ها و اطلاعات خود در این خصوص به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در این عزم جهادی مشارکت کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر