پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۲۴۲۵
سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۳

فکرشهر: رئیس هیات قایقرانی استان بوشهر گفت: ۲ قایقران و یک مربی از این استان به تیم ملی قایقرانی دعوت شدند.

به گزارش فکرشهر، "مهدی زارعی" در گفت وگو با ایرنا در بوشهر اظهار کرد: "شایان حسینی" و "مژده متقی" به عنوان قایقران و "رضا رئیسی" به عنوان مربی، سه بوشهری دعوت شده به اردوی تیم ملی قایقرانی هستند.

وی بیان کرد: این اردو با هدف افزایش آمادگی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک پاریس از ۲۰ تا ۲۵ آذرماه به میزبانی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌‎شود.

رئیس هیات قایقرانی استان بوشهر یادآور شد: همچنین به منظور بزرگداشت سالروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مسابقه قایقرانی ماراتن در پایان ماه جاری به میزبانی پایگاه نیروی دریایی ارتش در بوشهر برگزار می‌شود.

زارعی ادامه داد: در این مسابقه ورزشکاران از اسکله هیات قایقرانی استان بوشهر به مسافت ۲۰ کیلومتر بصورت رفت و برگشت پارو خواهند زد.

وی اظهار کرد: این مسابقه در ماده "تورینگ یک نفره " برگزار می‌شود و تیم اعزامی هر استان متشکل از حداکثر سه ورزشکار و یک مربی خواهد بود.

زارعی گفت: این رقابت در رده سنی بزرگسالان برگزار و حداقل سن مجاز شرکت کنندگان ۱۶ سال تعیین شده است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: بوشهر تنها استان داری لیگ "دراگون بوت" است که در این لیگ ۱۳ تیم آقایان و بانوان حضور دارند.

زارعی افزود: این رقابت‌ها با هدف بزرگداشت شهدای خلیج فارس در دو بخش آقایان و بانوان آغاز شده که هفته دوم و پایانی آن در هفته جاری برگزار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر