پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۲۴۷۲
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: پایگاه‌های امداد و نجات ساحلی در استان بوشهر تقویت شوند.

به گزارش فکرشهر از مهر، اکبر پورات در نشست ستاد ساماندهی سواحل استان بوشهر اظهار داشت: دستور العمل ستاد ساماندهی سواحل تهیه و ابلاغ شده که مسؤولیت مدیریت و ساماندهی سواحل کشور در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، ایمن‌سازی، امنیتی، انتظامی و عمرانی با همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی بر عهده وزارت کشور گذاشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: در این دستور العمل وظایف در هشت کمیته زیست محیطی، بهداشتی و درمانی، خدمات رفاهی، امداد و نجات، فرهنگی و اجتماعی، زیرساخت و بهسازی، امنیتی و انتظامی و ورزشی بررسی و پیگیری خواهد شد.

وی تاکید کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی استان با توجه به شرح وظایف محوله باید تمام تلاش خود را در زمینه تأمین جان و سلامت شهروندان به کار گیرند و در تأمین رفاه، آسایش و آموزش شهروندان کوشا باشند.

احداث پلاژ بانوان در شهر دیلم

پورات افزود: پایگاه‌های امداد و نجات ساحلی در استان بوشهر که توسط جمعیت هلال احمر مدیریت می‌شوند باید در اسرع وقت راه‌اندازی و یا در صورت وجود تقویت شوند و در همین راستا هلال احمر استان برای رفع مشکل احداث پایگاه امداد و نجات گناوه اقدامات لازم در دستور کار خود قرار داده است.

وی عنوان کرد: همچنین احداث پلاژ بانوان در شهر دیلم که در راستای ایجاد نشاط و شادابی بانوان بسیار اهمیت دارد در دستور کار قرار گرفته است.

پورات با اشاره به اینکه باید در بحث ورزش به ویژه ورزش‌های آبی و ساحلی توجه ویژه‌ای صورت گیرد، بیان کرد: با توجه به استقبال بخش خصوصی در جهت توسعه و گسترش ورزش‌های آبی و ساحلی استان، حتماً باید تسهیلگری و حمایت از بخش خصوصی با رعایت محیط زیست ساحل و دریا در راستای توسعه و تقویت ورزش‌های آبی صورت گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر