چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۲۵۱۱
جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳

فکرشهر: فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور حامل انواع سیگار الکترونیک و متعلقات آن خبر داد.

به‌گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ ستاد یدالله شرفی گفت: در راستای اجرای طرح کنترل نوار مرزی و جلوگیری از ورود و خروج هرگونه کالای قاچاق و برخورد با فعالیت‌های مجرمانه ناامن کنندگان اقتصادی، مرزبانان استان بوشهر با اشراف اطلاعاتی و اقدام‌های عملیاتی با همکاری گمرک، یک فروند شناور را حامل انواع سیگار الکترونیک به همراه لوازم و متعلقات آن شناسایی و توقیف کردند.

وی افزود: در بررسی دقیق شناور، ۳۶۰ عدد انواع سیگار الکترونیکی، ۳۵۰ عدد مایع طمع‌دهنده سیگار الکترونیکی، ۲۸۵ عدد کویل وکاتریج سیگار، ۱۷۰ عدد فیلتر سیگار و تعدادی باطری سیگار به همراه ۵۵ عدد بلندگو، ۴۲ عدد هندزفری و ۲۳ عدد ساعت هوشمند کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به دستگیری یک نفر متهم در این عملیات، ارزش محموله کشف شده را ۱۰ میلیارد و ۷۶۸ میلیون ریال اعلام کرد.

وی یادآور شد: مبارزه بی امان با ورود و خروج کالای قاچاق و دیگر اقلام غیرمجاز به‌عنوان یکی از اولویت‌ها، برنامه‌ها و اهداف، در دستور کار فرماندهی مرزبانی استان بوشهر قرار دارد و با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی بر نقاط مرزی، عرصه را بر قاچاقچیان، مجرمان و افراد سودجو تنگ خواهیم کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر