پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۲۹۲۱
چهارشنبه ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳

فکرشهر: فرمانده کل سپاه گفت: تجربه ما در ۴۵ سال گذشته نشان داده که فرمول حل همه مشکلات بزرگ در جامعه ما بسیج و تفکر بسیج است.

به گزارش فکرشهر از دفاع پرس، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در رویداد ملی طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی که در مجتمع ۵ آذر برگزار شد، اظهار داشت: دشمن همه ظرفیت خود را به کار گرفته تا رخسار جامعه ما را از نشاط بیاندازد. یک جامعه فقیر، بیکار و نیازمند تصویر ایده‌آل دشمن از ایران است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه ما با تصویر مطلوب دشمن در جنگ هستیم و می‌خواهیم رویا‌های او را آشفته و خواب و خیالش را پریشان کنیم، افزود: ما می‌خواهیم سحر و جادوی دشمن را باطل کنیم و در این معرکه نبرد با فرعون، عصای موسی «اقتصاد مقاومتی» است.

فرمانده کل سپاه با تأکید بر لزوم بهره‌مندی از اراده به هم پیوسته و آرایش و صف‌بندی جدید، عنوان کرد: هیچ جنگی به خودی خود پیروز نمی‌شود و در هر جنگی پیروزی تحت ضابطه شکل می‌گیرد.

وی ادامه داد: اگر حرکت نکنیم، سقوط خواهیم کرد. ایستایی ما در سکون نیست، بلکه در حرکت است. اقتصاد مقاومتی یعنی حرکت و برکتِ ناشی از این حرکت؛ یعنی شکست خطوط دشمن و حمله به سیاست‌های او و این اتفاق با پیشگامی و طلایه‌داری شما و با حمایت‌ها و میدان‌داری بسیج رخ می‌دهد.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: تجربه ما در ۴۵ سال گذشته نشان داده که فرمول حل همه مشکلات بزرگ در جامعه ما بسیج و تفکر بسیج است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر