سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: هواشناسی بوشهر اعلام کرد: با عبور سامانه ناپایداری از جو استان، افزایش ابر و بارش پراکنده باران در برخی نقاط پیش‌بینی می‌شود...
کد خبر: ۲۰۰۳۰۸۵
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵

فکرشهر: هواشناسی بوشهر اعلام کرد: با عبور سامانه ناپایداری از جو استان، افزایش ابر و بارش پراکنده باران در برخی نقاط پیش‌بینی می‌شود.

به‌گزارش فکرشهر از صداوسیما، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در ساعت‌هایی از وقت امروز، ضمن افزایش پوشش ابر در سطح استان و روی دریا، احتمال وقوع بارش پراکنده باران و رعدوبرق در برخی از نقاط استان دور از انتظار نیست.

طلیعه محمدی افزود: تا پایان هفته با تداوم وزش باد‌های شمالی روی دریا، سواحل استان به تناوب متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: جهت وزش باد تا فردا بیشتر شمال غربی تا شمال با سرعت ۱۰ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت، بر روی دریا با سرعت ۱۶ تا ۴۴ و امروز در فراساحل جنوبی تا بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس هواشناسی بوشهر اضافه کرد: ارتفاع موج دریا ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی تا ۱۸۰ سانتیمتر و از فردا در سواحل شمالی و مرکزی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

مستانه گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۶:۱۰ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۱۲:۳۰، جزر دوم ساعت ۱۶:۲۵ و مد دوم ساعت ۲۳:۰۰ دقیقه خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر