جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآور شد: از چهارشنبه بعد از ظهر تا ظهر جمعه با شدت یافتن جریانات جنوبی سواحل و فراساحل استان به ویژه در نواحی شمالی و مرکزی متلاطم پیش‌بینی می‌شود...
کد خبر: ۲۰۰۳۳۴۹
سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از پنجشنبه شب تا ظهر جمعه هفته جاری با ورود سامانه بارشی ضعیف به استان، بارش خفیف باران در نواحی شمالی و مرکزی استان دور از انتظار نیست.

به گزارش«فکرشهر»، پیام مساعدی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: با توجه به نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، امروز تا ظهر چهارشنبه جوی به نسبت آرام بر استان و خلیج فارس حاکم است.

وی افزود: در این مدت غبار محلی، وزش ملایم باد و مه رقیق صبحگاهی از پدیده‌های غالب مورد انتظار در سطح استان خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآور شد: از چهارشنبه بعد از ظهر تا ظهر جمعه با شدت یافتن جریانات جنوبی سواحل و فراساحل استان به ویژه در نواحی شمالی و مرکزی متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: بر این اساس در ۲۴ ساعت آینده آسمان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط مه رقیق صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: در این مدت جهت وزش باد غربی تا شمال غربی، به تدریج از بامداد فردا در نواحی شمالی جنوب شرقی تا جنوب غربی، با سرعت هشت تا ۲۸ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتی‌مترپیش بینی شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۱:۴۵، مد اول ساعت ۰۷:۴۵، جزر دوم ساعت ۱۰:۱۰ و مد دوم دریا ساعت ۱۸:۱۵ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر