جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با ورود تدریجی سامانه بارشی، روز‌های شنبه و یکشنبه هفته آینده برای این استان بارش پراکنده باران پیش بینی می‎ شود...
کد خبر: ۲۰۰۲۶۹۴
چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۲

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با ورود تدریجی سامانه بارشی، روز‌های شنبه و یکشنبه هفته آینده برای این استان بارش پراکنده باران پیش بینی می‎ شود.

به گزارش «فکرشهر»، «پیام مساعدی» روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: با ورود این سامانه به طور غالب در نواحی شمالی و مرکزی استان باد شدید با جهت جنوبی، بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش تندباد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

وی بیان کرد: طی این مدت سواحل استان نیز مواج و متلاطم پیش بینی شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در ساعت‌هایی از ظهر فردا تا اوایل شب، با افزایش سرعت وزش باد شمالی در مناطق جنوبی، دریا تا حدودی متلاطم باشد.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و امروز تا اواخر وقت در فراساحل استان بارش پراکنده و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی شده است.

وی اظهار کرد: در مدت یاد شده جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و از ظهر فردا در سواحل جنوبی ۱۲ تا ۳۸ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و از ظهر فردا در سواحل جنوبی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۰:۴۵ بامداد، جزر اول دریا ساعت ۰۸:۰۵، مد اول ساعت ۱۵:۲۰ و جزر دوم ساعت ۲۱:۲۰ دقیقه خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر