پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: هواشناسی بوشهر پیش‌بینی کرد: از ظهر امروز با عبور امواج ناپایدار از جو استان، افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده باران در برخی نقاط پیش‌بینی می‌شود...
کد خبر: ۲۰۰۲۶۳۸
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵

فکرشهر: هواشناسی بوشهر پیش‌بینی کرد: از ظهر امروز با عبور امواج ناپایدار از جو استان، افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده باران در برخی نقاط پیش‌بینی می‌شود.

به‌گزارش فکرشهر از صداوسیما، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد تا روز چهارشنبه وضعیت جوی استان در اغلب ساعت‌ها آرام است.

محمدرضا انصاری افزود: همچنین در ساعت‌هایی از ظهر سه شنبه تا روز چهارشنبه با عبور امواج ناپایدار جو، در برخی از ساعت‌ها ضمن افزایش پوشش ابر بر روی دریا، احتمال بارش پراکنده باران و رعدوبرق در برخی نواحی خلیج فارس به‌ویژه مناطق شمالی و مرکزی آن، دور از انتظار نیست.

وی آسمان استان را کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و افزایش ابر و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی و روی دریا با احتمال بارش پراکنده باران پیش‌بینی کرد.

کارشناس هواشناسی بوشهر اضافه کرد: جهت وزش باد تا فردا متغیر، بیشتر شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی ادامه داد: ارتفاع موج دریا هم ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر