چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با توجه به نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، تا پایان هفته افزون بر تداوم کاهش دما برای مناطق مستعد این استان مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود...
کد خبر: ۲۰۰۲۵۹۶
يکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با توجه به نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، تا پایان هفته افزون بر تداوم کاهش دما برای مناطق مستعد این استان مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در مدت یاد شده برای استان و خلیج فارس جوی آرام پیش‌بینی شده و در این مدت غبار محلی و در برخی ساعت‌ها وزش ملایم باد از پدیده‌های مورد انتظار خواهد بود.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته با تداوم روند کاهشی دما در این استان بهرگان، دیلم، و جم به ترتیب با ۶، ۷ و ۹ درجه سانتیگراد کمترین میزان دما و کنگان با ۲۹ درجه سانتیگراد بیشترین میزان دما را در استان بوشهر تجربه کردند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و در برخی نقاط مه صبحگاهی از پدیده‌های قابل پیش‌بینی برای این استان است.

مساعدی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۶:۰۰، مد اول ساعت ۱۲:۴۵، جزر دوم ساعت ۱۶:۱۰ و مد دوم ساعت ۲۲:۵۰ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر