پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۰۷۲۲
شنبه ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۷

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته عسلویه، جم و بوشهر به ترتیب با ۸۴، ۸۱ و ۷۴ درصد بیشترین میزان رطوبت در این استان تجربه کردند.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز شنبه در گفتگو با ایرنا اظهار کرد: در مدت یاد شده سایر شهر‌های رطوبت زیر ۷۰ درصد تجربه کردند.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شهر‌های برازجان، دیر و کنگان با ۳۵ درجه سانتیگراد بیشترین میزان دما را در استان بوشهر داشتند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: با توجه به بررسی نقشه‌های هواشناسی، تا روز دوشنبه وضعیت جوی و دریایی این استان آرام پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی یادآور شد: فردا در برخی ساعت‌ها بر پوشش ابر در آسمان این استان افزوده می‌شود.

وی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، در طول روز گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی و طی ساعت‌هایی با افزایش ابر پیش بینی شده است.

مساعدی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد متغیر به طور غاغالب شمال غربی تا شمال شرقی، با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‎شود.

وی عنوان کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر، امروز طی ساعت‌هایی از ظهر تا اوایل شب ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می‌‎شود.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت: ۰۱:۵۰، مد اول ساعت ۷:۳۶، جزراول ساعت ۱۳:۱۴، مد دوم ساعت ۱۹:۳۲ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر