پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با توجه به نقشه‌های پیش‎‌بینی هواشناسی در پنج روز آینده، مه رقیق صبحگاهی، غبار محلی و در برخی ساعت‌ها وزش ملایم باد از پدیده‌های مورد انتظار برای این استان است...
کد خبر: ۲۰۰۲۲۸۷
جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۲

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با توجه به نقشه‌های پیش‎‌بینی هواشناسی در پنج روز آینده، مه رقیق صبحگاهی، غبار محلی و در برخی ساعت‌ها وزش ملایم باد از پدیده‌های مورد انتظار برای این استان است.

به گزارش فکرشهر، «پیام مساعدی» روز جمعه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: در مدت یاد شده جوی آرام برای استان پیش‌بینی و از روز یکشنبه در سواحل و فراساحل جنوبی و مرکزی افزایش سرعت وزش باد و تلاطم دریا پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش ملایم باد و فردا در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی پیش‌بینی شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در مدت یاد شده جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی تا شمال شرقی و از فردا صبح جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا ۲۸ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی گفت: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی شده است.

وی اضافه کرد: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۴:۲۰، جزر دریا ساعت ۰۹:۴۵ و مد دوم ساعت ۱۷:۱۰ خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآور شد: در ۲۴ گذشته اهرم، برازجان و خورموج با ۲۹ و بهرگان دیلم با ۱۰ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین و کمترین دما را در استان بوشهر داشتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر