چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با تداوم روند کاهشی دما در این استان، دما در بهرگان شهرستان دیلم به ۹ درجه سانتیگراد رسید...
کد خبر: ۲۰۰۲۰۵۸
جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با تداوم روند کاهشی دما در این استان، دما در بهرگان شهرستان دیلم به ۹ درجه سانتیگراد رسید.

به گزارش فکرشهر، "پیام مساعدی "روز جمعه در گفتگو با ایرنا اظهار کرد: در مدت یاد شده بعد از بهرگان، همچنین جم با ۱۰ کم ترین و برازجان و عسلویه و دیلم با ۲۹ درجه سانتیگراد بیشترین دما را در استان بوشهر داشتند.

وی بیان کرد: با توجه به بررسی نقشه‌های هواشناسی، طی امروز و فردا با وزش باد‌های شمالی، سواحل استان به تناوب متلاطم خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: بنابراین در این مدت در نوار ساحلی وزش باد و غبار محلی و در برخی نقاط مه رقیق صبحگاهی از پدیده‌های غالب در استان خواهد بود.

مساعدی ادامه داد: همچنین پیش بینی می‌شود از روز یکشنبه با کاهش تدریجی سرعت وزش باد، وضعیت جوی و دریایی استان تا پایان هفته آرام باشد.

وی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری و طی ساعت‌هایی وزش باد و فردا در برخی نقاط همراه با مه رقیق صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی تا شمالی با سرعت ۱۰ تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و بر روی دریا با سرعت ۱۲ تا ۴۲ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی شده است.

وی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و در فراساحل ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۵:۳۳، مد اول ساعت ۱۱:۴۱، جزر دوم ساعت ۱۳:۵۵ و مد دوم ساعت ۲۲:۰۱ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر