پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۳۶۷۸
پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴

فکرشهر: امام جمعه بوشهر با اشاره به تدوین برنامه محله اسلامی در نقاط مختلف کشور از جمله استان بوشهر خواستار تسریع در حل مشکلات مردم در این محلات و مناطق کم برخوردار استان بوشهر شد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در نشست شورای عالی محلات اسلامی بر توجه به حل مشکلات زیرساختی محلات تأکید کرد و اظهار داشت: ترویج محلات اسلامی یکی از برنامه‌های ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای برطرف کردن مشکلات متعدد مردم در محلات محسوب می‌شود.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر افزود: شایسته است با برنامه‌ریزی قوی، مدیریت کارآمد و نظارت بهینه بتوانیم در جهت جلب رضایت مقام معظم رهبری، برطرف کردن مشکلات مردم و تربیت نسل جوان محلات اسلامی به بهترین شکل در استان افزایش داده شود

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با بیان اینکه حل مشکلات این محلات باید در اولویت قرار بگیرد، گفت: بر اساس تدوین برنامه محله اسلامی در نقاط مختلف کشور از جمله استان بوشهر حل مشکلات محلات اسلامی و مناطق کم برخوردار استان بوشهر در اولویت قرار گرفته شود.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه استان از ظرفیت‌های مهمی برخوردار است خواستار برنامه‌ریزی برای تسریع در رفع مشکلات محلات اسلامی با استفاده از ظرفیت‌های مردمی شد.

برطرف کردن مشکلات مردم در محلات اسلامی استان افزایش یابد

سرتیپ علی رزمجو نیز در این نشست ضمن گرامیداشت حلول ماه رجب افزایش محلات اسلامی را در استان امری بسیار مهم دانست و تصریح کرد: با توجه به هجمه‌های متعدد دشمنان در زمینه‌های اقتصادی و فرهنگی شایسته است محلات اسلامی در راستای ترویج فرهنگ اسلامی و برطرف کردن مشکلات مردم آن محله در استان افزایش یابد.

وی با بیان اینکه محلات استان بوشهر به دین مداری و ولایتمداری شناخته می‌شوند، خاطرنشان کرد: در محلات اسلامی با همکاری مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج، علما، هیئت امنای مساجد در راستای ترویج فرهنگ الهی و رفع مشکلات مردم تاکنون اقدامات بسیاری به ثمر رسیده است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: ترویج فرهنگ اسلامی و تقویت فرهنگ الهی در جوانان سبب حل بسیاری از مشکلات و دغدغه‌های جامعه می‌شود.

تشکیل کارگروه‌های تخصصی در حل مشکلات محلات اسلامی استان

سرهنگ حمزه شیخیانی نیز در این نشست با اشاره به هدف اصلی محلات اسلامی گفت: کارگروه‌های تشکیل شده در محلات اسلامی برای حل مسائل و دغدغه‌های اصلی محلات تصمیم‌گیری می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به مهمترین اقدامات محلات اسلامی در استان بوشهر عنوان کرد: اشتغال‌زایی، اهدا جهیزیه با همکاری بسیج سازندگی، ویزیت رایگان، بهسازی معابر، مرمت و بازسازی مساکن، مساجد و مدارس برخی از مهمترین اقدامات انجام شده این محلات در استان بوشهر محسوب می‌شود.

مسئول بسیج محلات و مساجد استان بوشهر با توجه به نقاط قوت محلات اسلامی تصریح کرد: همکاری تمام افراد محله در راستای حل مشکلات، حضور مسئولین و شورا‌ها برای حل مشکلات، ارتباط بیشتر مردم با مسئولین، ارتباط نزدیک مردم با علما، ائمه جمعه و جماعت از مهم‌ترین نقاط قوت محلات اسلامی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر