پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۳۷۷۱
يکشنبه ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷

فکرشهر: آیین اختتامیه نمایشگاه نقاشی کودک و نوجوان با عنوان " به رنگ سپید " در مدرسه تاریخی سعادت بوشهر با حضور شماری از دوستداران فرهنگ و هنر برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، دبیر برپایی این نمایشگاه در حاشیه آیین یاد شده در گفتگو با ایرنا اظهار کرد: نمایشگاه " به رنگ سپید " با آثاری از ۱۰ هنرمند در رده سنی ۸ تا ۱۷ ساله به مدت سه روز در پذیرای علاقه‌مندان شد.

علی ناز کسرایی افزود: در این نمایشگاه آثاری از هنرمندان هستی محمدی، آدرینان بردستانی، آناهیتا پارسی مهر، آرتام دشتی، آرسام دشتی، رهام دشتی، پرهام دشتی، آزیتا شهنه پور برازجانی، آوا حق شناس و نازنین سعیدی به نمایش درآمد.

وی ادامه داد: عمده آثار به نمایش گذاشته در نمایشگاه در قالب سبک "رئال" بود که در چنین سبکی نقاشی‌ها مبتنی بر واقعیت طراحی می‌شوند.

دبیر برپایی نمایشگاه " به عنوان سپید" یادآور شد: ۳۰ اثر این نمایشگاه با موضوع‌های طبیعت، منظره، حیات وحش، طبیعت بی جان و دریا در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت با استقبال خوب هم‌استانی‌ها همراه شد.

نازکسرایی اضافه کرد: هدف از برپایی نمایشگاه نقاشی کودک و نوجوان ایجاد انگیره برای این سن و سال است تا هنر و زحمت آنان دیده شود و بدانند که می‌توانند با تداوم تلاش‌های هنری خود در آینده در این زمینه به نتیجه خوبی برسند.

وی یادآور شد: نگاه کودکان و نوجوانان به مقوله هنر نقاشی تنها نباید تفریح و پرکردن اوقات فراغت باشد چراکه این رشته هنری خود بازار کاری برای آینده آنان محسوب می‌‍شود.

نازکسرایی ادامه داد: در ادامه نمایشگاه نقاشی " به رنگ سپید " نمایشگاه " از جنون تا التیام" با اثر‌هایی حرفه‌ای ویژه رده سنی بزرگسالان با حضور ۳۰ نفر از هنرمندان در بهمن ماه یا اسفندماه برپا می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر