پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۳۷۹۳
يکشنبه ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰

فکرشهر: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر از پاسخ به ۱۰ هزار درخواست مردمی از رئیس جمهور در سفر استانی خبر داد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، عباس روشن افزود: در این راستا تاکنون بیش از ۲۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان یکی از نهاد‌های حمایتی وظیفه مهمی در شناسایی و رسیدگی به درخواست محرومین در نظام جمهوری اسلامی ایران به عهده دارد اظهار داشت: رسالت اصلی این نهاد ارائه خدمات برای رفع مشکلات، ولی نعمتان جامعه است.

روشن با اشاره به آمار پاسخگویی به درخواست‌های مردمی در سفر دو رئیس جمهور به استان بوشهر بیان کرد: در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان ۱۳ هزار ۶۸۹ درخواست مردمی به این نهاد ارسال شد که تاکنون به ۹ هزار و ۹۴۳ فقره از این درخواست‌ها پاسخ داده شد.

وی اضافه کرد: برای این منظور بیش از ۲۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته که بین جامعه هدف بر اساس نوع نیازمندی پرداخت شد.

روشن اضافه کرد: امسال ۳۰۲ فقره از درخواست‌های مردمی از سوی نمایندگان مجلس ۴۷ مورد از حوزه استانداری و ۶۱ درخواست از دفتر مرکزی به کمیته امداد امام خمینی (ره) استان معرفی شده است که پس از بررسی و کارشناسی لازم اقدامات لازم به عمل آمده است.

وی از تشکیل ۴۵ میز خدمت در استان بوشهر خبر داد و گفت: در دیدار چهره به چهره با ۶۰۰ نفر مشکلات آنان در حوزه اشتغال، مسکن، وام کارگشایی، تعمیرات، درمان و دیگر عرصه‌ها بررسی و راهکار لازم برای حل آن‌ها ارائه شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر