چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۳۸۷۶
سه‌شنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷

فکرشهر: فرماندار دشتی از نگاه ویژه به حوزه آموزش این شهرستان خبر داد و گفت: زیرساخت‌های ورزشی تقویت می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، علی بحرانی در جمع روستای چاوشی از توابع بخش مرکزی دشتی اظهار کرد: حضور در بین مردم از برنامه‌های اصلی مدیران در سطح شهرستان است.

وی افزود: در این برنامه‌ها ضمن بررسی مسائل و مشکلات روستا به صورت چهره به چهره با مردم دیدار می‌کنیم.

فرماندار دشتی ادامه داد: مردم برای پایداری این نظام از همه چیز خود گذشتند و بر همه فرض است که برای رفع مشکلات مردم از هیچ تلاشی دریغ نورزیم.

وی خاطر نشان کرد: بنای نظام مقدس جمهوری‌اسلامی خدمت به مردم است و خیلی‌ها فکر می‌کردند که این نظام نمی‌تواند کارگشا باشد، ولی امروز می‌بینیم که این نظام به عنوان یک الگو در جهان شناخته شده است.

بحرانی ادامه داد: دشمنان تلاش می‌کنند که نظام را ناکارآمد جلوه دهند و می‌بینیم این نظام در تمام دنیا به عنوان الگو مبارزه با ظلم شناخته شده است.

وی تصریح کرد: دشمن به دنبال این بود که نظام چهل سالگی خود را نبیند و یاس و ناامیدی در بین مردم ترویج دهند، ولی با درایت مقام معظم رهبری و حضور مردم در صحنه‌ها دشمن در این پروژه هم شکست خورد.

وی خاطر نشان کرد: دشمن مبارزه با نظام را هیچ گاه تعطیل نمی‌کند و تلاش دارد این نظام را ساقط کند، چون هیمنه آمریکا و اسرائیل در جهان شکسته شده است.

فرماندار دشتی ادامه داد: نظام مقدس جمهوری‌اسلامی به رهبر مقام معظم رهبری قدرت در جبهه مقاومت ایجاد کرد و در نبرد طوفان الاقصی اسرائیل شکست سخت خورد و می‌بینیم بعد از صد روز جنگ هنوز نتوانسته به اهداف خود برسد.

وی گفت: ایام الله دهه مبارک فجر و صحنه حضور مردم در حمایت از نظام دیدنی است و ۲۲ بهمن امسال به برکت خون شهدا مردم حضور فعال خواهند داشت.

بحرانی بیان کرد: انتخابات اسفند امسال از حساسیت بالایی برخوردار است تلاش دشمن بر این است که حضور مردم در صحنه انتخابات کمرنگ کند و بین مردم و مسئولین فاصله ایجاد کند.

وی یادآور شد: یاس و ناامیدی سلاح دشمن برای مبارزه با ملت ایران است.

فرماندار دشتی افزود: جایگاه مجلس خبرگان برای همه شناخته شده است و انتخاب رهبری از مهمترین وظایف این مجلس است.

وی یادآور شد: حضور مردم در صحنه انتخابات و دفاع نظام و پیروی از ولایت امری مهم است و نقشه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کند.

فرماندار دشتی خاطر نشان کرد: مردم گلایه‌مند هستند و از ناکارآمدی برخی از مدیران گلایه‌مند هستند، ولی پای نظام ایستادند.

وی اضافه کرد: امسال نگاه ویژه‌ای به بخش آموزش کردیم و در همین راستا ۱۵ میلیارد ریال برای مدرسه روستا اعتبار اختصاص داده شده است.

بحرانی یادآور شد: سالن ورزشی چاوشی در دهه فجر امسال تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر