پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۳۹۰۱
چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵

فکرشهر: رئیس هیات والیبال استان بوشهر گفت: مسابقات تور ملی والیبال ساحلی ایران با نام شهدای خلیج فارس در بوشهر آغاز شد.

به گزارش فکرشهر، حسن بازدرهوا روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: در این رقابت‌ها ۱۸ تیم از استان‌های بوشهر، هرمزگان، تهران، یزد، گیلان و گلستان حضور دارند.

وی بیان کرد: استان بوشهر نیز با چهار تیم از بوشهر، دیر، گناوه و تیم جوانان استان در مسابقات تور ملی والیبال ساحلی ایران شرکت کرده است.

رئیس هیات والیبال ساحلی استان بوشهر تصریح کرد: این رقابت‌ها از امروز به مدت سه روز به میزبانی دهکده گردشگری بوشهر برگزار می‌شود.

بازدرهوا ادامه داد: پیش بینی شده مسابقات تور ملی والیبال ساحلی ایران با حضور ملی پوشانی، چون بهمن سالمی، آرش وکیلی و علیرضا آقاجانی از لحاظ کیفی در سطح بسیار بالایی برگزار شود.

وی یادآور شد: این دوره از مسابقات به نوعی مرحله اول انتخابی تیم‌های ملی بزرگسالان و زیر ۱۹ سال پسر محسوب و دارای رده بندی (رنکینگ) امتیازدهی از سوی فدراسیون والیبال برای بازیکنان است که امتیاز داده شده در رده بندی ملی بازیکنان تاثیر دارد.

رئیس هیات والیبال استان بوشهر تصریح کرد: مجموع جایزه در نظر گرفته شده برای این تور ملی ۶۰۰ میلیون ریال است که به تیم‌های اول تا هشتم اهدا خواهد شد.

بازدرهوا افزود: هیات والیبال استان بوشهر از چند ماه اخیر تلاشی مضاعف داشته تا بتواند مسابقات تور ملی والیبال ساحلی ایران را به بهترین شکل ممکن میزبانی کند.

وی گفت: استان بوشهر با برنامه ریزی انجام شده در رشته والیبال ساحلی یکی از قطب‌های اصلی کشور محسوب شده و در بخش والیبال سالنی نیز با تمرکز ویژه بر آموزش در سنین پایه در مسیر رسیدن به شرایطی مطلوب و آرمانی قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر