پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: هواشناسی بوشهر از ورود یک سامانه بارشی از اواخر پنج‌شنبه به استان خبر داد و...
کد خبر: ۲۰۰۳۹۲۴
چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹

فکرشهر: هواشناسی بوشهر از ورود یک سامانه بارشی از اواخر پنج‌شنبه به استان خبر داد و افزایش ناپایداری‌های جوی و وقوع بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعدو برق از روز جمعه تا یک‌شنبه آینده را پیش‌بینی کرد.

به‌گزارش فکرشهر از صداوسیما، معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد تا امشب به سبب وزش باد‌های جنوبی دریا در برخی ساعت‌ها متلاطم خواهد بود، ضمن اینکه امروز با افزایش پوشش ابر، احتمال وقوع بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعدو برق در برخی مناطق شمالی و مرکزی استان دور از انتظار نیست.

زهرا راستگو از ورود سامانه بارشی از اواخر پنج‌شنبه به استان خبر داد و افزود: از روز جمعه تا یکشنبه هفته آینده با افزایش ناپایداری‌های جوی در سطح استان، وقوع بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعدو برق و وزش تندباد در برخی از نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: جهت وزش باد تا فردا بیشتر جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۲ گاهی تا ۴۰ کیلومتر در ساعت و بر روی دریا تا عصر امروز گاهی تا ۴۴ کیلومتر در ساعت، از فردا در مناطق شمالی و مرکزی به‌تدریج شمال غربی تا غربی با سرعت ۸ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

معاون پیش‌بینی هواشناسی بوشهر اضافه کرد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و در ساعت‌هایی از بعد از ظهر امروز در سواحل و فراساحل شمالی و مرکزی استان ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۲:۳۵ دقیقه بامداد، جزر دوم دریا ساعت ۱۱:۵۲ و مد دوم دریا ساعت ۱۹:۰۷ دقیقه خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر