پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۳۹۳۸
پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱

فکرشهر: روابط عمومی شهرداری برازجان نوشت:

نمایشگاه «شهریران» به همت سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کل کشور از اول تا سوم بهمن در مصلای امام خمینی (ره) تهران دایر شد و شهرداری برازجان به نمایندگی از استان بوشهر حضوری فعال در این نمایشگاه داشت.

در این نمایشگاه که نخستین رویداد ملی مدیریت شهری شهرداری‌های کشور است، شهرداری‌های کشور و شرکت‌های دانش‌بنیان و فعال در حوزه مدیریت شهری به معرفی دستاورد‌های خود پرداختند.

شهردار برازجان گفت: ماهیت اصلی نمایشگاه «شهریران» آغاز و تقویت همکاری شهرداری ها، ادارت و سازمان‌های مختلف و انتقال تجربیات به یکدیگر است.

مرتضی قدوسی در این نمایشگاه و در دیدار با اقای دکتر کریمی معاونت امور مجلس در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی ضمن برشمردن ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این شهر در حوزه‌های تاریخی، صنایع دستی و گردشگری، اظهار داشت: این شهر بستری مناسب برای حضور سرمایه گذاران است.

قدوسی با بیان اینکه شهرداری برازجان به نمایندگی از استان بوشهر در این نمایشگاه شرکت کرده است، عنوان کرد: در این نمایشگاه تجارب موفق شهرداری برازجان اعم از افزایش ۵ برابری احداث دیواره‌های حفاظتی دره‌های فصلی، ساماندهی فضای سبز و تغییر گونه‌های درختی، احداث میادین زیبا در راستای آشنایی نسل جوان با فلاسفه و بزرگان، مناسب سازی ۱۰۰ درصدی شهر جهت سهولت در عبور و مرور معلولین، ساماندهی بی سابقه تجهیزات و ماشین آلات حوزه حمل و نقل، اقدامات فرهنگی و اجتماعی و ... به مخاطبین ارائه شد که این فعالیت‌ها مورد توجه عموم بازدیدکنندگان قرار گرفت.

شهردار برازجان هدف از شرکت در این نمایشگاه را انتقال تجربیات، تقویت ارتباطات و همکاری با سازمان‌های مرتبط اعلام کرد و افزود: برگزاری این نمایشگاه بستری برای رقابتی کردن خدمات مدیریت شهری در سراسر کشور است که تاثیر بسزایی در پیشرفت خدمات شهرداری‌ها خواهد داشت.

وی افزود: این نمایشگاه خدمات شهری را با دانش روز پیوند می‌دهد و در راستای حل مشکلات مدیریت شهری بسیار موثر است.

بر اساس این گزارش، معاونت امور مجلس در وزارت میراث فرهنگی، فرماندار ویژه شهرستان ملایر ومعاون استاندار همدان، رییس ستاد هماهنگی آتش نشانی‌های کشور، مدیر کل امور شهری و شورا‌های استان بوشهر، مدیر کل دفتر فنی استانداری بوشهر، شهرداران شهر‌های بجنورد، همدان، بهشهر و جمعی از سرمایه گذاران مسکن و املاک کشور از غرفه شهرداری برازجان در این نمایشگاه بازدید کردند و با شهردار برازجان به گفت وگو نشستند.

گفتنی است شهردار برازجان جهت کسب ایده و همکاری با شهرداری‌ها و سازمان‌های مختلف از غرفه‌های شرکت کنندگان در نمایشگاه بازدید کرد.

نمایشگاه «شهریران» از اول تا سوم بهمن ماه از ساعت ۹ الی ۱۷ در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر