پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۳۹۷۵
جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵

فکرشهر: امام جمعه موقت بوشهر گفت: دهه فجر جشن ملی ایرانیان است و باید جشن‌ها و برنامه‌های این دهه با شکوه و عظمت هر چه تمام‌تر برگزار شود.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، حجت الاسلام یوسف جمالی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر اظهار داشت: دهه فجر همچنین فرصتی است تا عوامل و مولفه‌های پیروزی انقلاب اسلامی ایران تبیین شود.

وی بیان کرد: آنچه امروز دشمنان ایران را رنج می‌دهد ایجاد امید و باور در آینده انقلاب ایران اسلامی است چراکه همگان همانند رهبر معظم انقلاب ایمان داریم نظام و انقلاب اسلامی در آستانه رسیدن به قله هستند.

امام جمعه موقت بوشهر گفت: در این ایام باید دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یک تکلیف گفته شود و مردم و مسئولان نیز در جای خود خدمات نظام و انقلاب را بازگو کنند.

جمالی ادامه داد: امروز مشکلات معیشتی وجود دارد که این مشکل نیز به فضل خداوند و یاری مسئولان برطرف خواهد شد.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اظهار داشت: دشمن از سال‌های قبل برای کمرنگ‌تر کردن حضور مردم برنامه دارد و دنبال این است افراد منتخب افرادی فاصله گرفته از انقلاب و ولایت فقیه هستند.

جمالی افزود: اگر کسی در داخل حرف دشمن را به هر شکل و عبارتی بزند از راه و مسیر آنان جدا نیست و چنانچه همزبانی با دشمن از روی ناآگاهی بوده باید آگاه شود، ولی اگر از روی آگاهی باشد این همزبانی با دشمن به منزله خیانت است.

وی اظهار داشت: بدون تردید همه حضور باشکوه مردم در این انتخابات را خواهند دید و آنچه که باعث عصبانیت دشمنان است همین حضور پررنگ در این صحنه است.

جمالی همچنین با اشاره به صحبت‌های اخیر رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: برخی کشور‌ها در ظاهر جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس را محکوم، ولی در عمل حامی و پشتیبانی اقتقصادی از رژیم اشغالگر قدس دارند.

وی ادامه داد: امروز کشور یمن به عنوان اتمام حجت برای کشور‌های اسلامی اثبات کرده می‌تواند در برابر تمامی ایادی استکبار ایستادگی کرده و نفس‌های دشمن را به شماره بیندازد.

جمالی افزود: راهی که ایران اسلامی از سال ۵۷ آغاز کرد امروز مردم یمن با اقتدار در راه مقاومت ایستاده و عرصه را بر رژیم اشغالگر قدس و حامیانش تنگ کرده است.

امام جمعه موقت بوشهر همچنین از برگزارکنندگان اعتکاف و بویژه اعتکاف دانش آموزی قدردانی کرد و گفت: این‌ها رویش و ثمره‌های انقلاب اسلامی است و این استقبال پرشور نشان از ارتقا معنویت در جامعه است.

وی در پایان از سفر رئیس قوه قضاییه به واسطه دستاورد‌هایی ارزشمند برای استان بوشهر قدردانی کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر