چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ۲۵ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان دشتستان به ارزش یک‌هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال رفع تصرف شد...
کد خبر: ۲۰۰۳۹۹۴
جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۹

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ۲۵ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان دشتستان به ارزش یک‌هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال رفع تصرف شد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سردار حیدر سوسنی روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنا به درخواست کتبی اداره جهاد کشاورزی شهرستان دشتستان مبنی بر ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی در محدوده شهری و نزدیک به جاده کمربندی برازجان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران ذیربط گرفت.

وی بیان کرد: کارشناسان انتظامی پس از بررسی و حضور میدانی در محل با دستور مقام قضائی، حضور نمایندگان مقام قضائی و همراهی نماینده سازمان جهاد کشاورزی نسبت به رفع تصرف و آزاد سازی ۲۵ هزار متر از ساخت و ساز‌های غیرمجاز در محدوده شهری و جاده کمربندی شهر برازجان اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: ارزش اراضی آزاد شده توسط کارشناسان یک‌هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سوسنی افزود: پلیس با تمام توان و در راستای وظایف محوله با افراد سود جو و زمین خوارانی که به اراضی کشاورزی و ملی قصد تعرض و یا تملک دارند در چارچوب قانون و مقررات به عنوان ضابط قوه قضائیه بدون اغماض برخورد می‌کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر