پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۴۰۸۰
يکشنبه ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵

فکرشهر: استاندار بوشهرگفت: از دستگاه قضایی استان انتظار می‌رود در کوتاه‌ترین زمان ممکن با عاملان شهادت سرباز مدافع امنیت در بوشهر برخورد قاطع کند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، احمد محمدی‌زاده روز یکشنبه در دیدار با خانواده سرباز شهید مدافع امنیت «حسین حیدری لقب» در روستای عالی حسینی شهرستان تنگستان اظهار کرد: در زمانی که سارقان اقدام به زورگیری در پارک ساحلی بوشهر کرده بودند یک سرباز انقلابی و فداکار درحالی که در مرخصی بود و هیچ مسئولیتی نداشت با دیدن این اقدام سارقان، به دفاع از خانواده مورد نظر اقدام کرد و در مقابل سارقان قاطعانه ایستاد و به شهادت رسید.

وی بیان کرد: این سرباز انقلابی و ایثارگر در دفاع از حقوق مردم جان خود را فدا کرد و بدون تردید حاصل خون این شهید که تربیت شده خانواده مومن و متدین است امنیت و اقتدار جامعه را پایدارتر می‌کند.

استاندار بوشهر با تاکید بر برخورد قاطع با اینگونه اقدامات ناامنی و ناهنجاری‌ها تصریح کرد: کسانی که به اقدامات ناامنی دست می‌زنند دستگاه‌های امنیتی انتظامی با آنان برخورد قاطع می‌کنند.

محمدی‌زاده افزود: پس از شهادت سرباز مدافع امنیت شهید حسین حیدری لقب، نیروی انتظامی استان بوشهر در کوتاه‌ترین زمان عاملان این حادثه را دستگیر کردند که این اقدام فوری پلیس شایسته قدرانی است.

وی بیان کرد: مردم استان بوشهر در عرصه دفاع از امنیت، انقلاب، ارزش‌های اسلامی و حضور در صحنه از جایگاه بالایی برخوردار هستند و در تشییع پیکر شهید شجاع امنیت حسین حیدری لقب حضور باشکوه خواهند داشت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر نیز گفت: مراسم بدرقه و تشییع شهید شجاع امنیت «حسین حیدری لقب» دوشنبه ۹ بهمن ماه ساعت ۱۰ صبح از جلوی مصلای بوشهر تا سه راه بسیج برگزار می‌شود.

سردار حیدر سوسنی اضافه کرد: مراسم تشییع پیکر مطهر شهید ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه روز دوشنبه در گلزار شهدای روستای عالی حسینی شهرستان تنگستان برگزار خواهد شد.

وی از مردم شهیدپرور استان بوشهر برای شرکت در این مراسم دعوت کرد.

سرباز وظیفه حسین حیدری لقب، از نیرو‌های کلانتری ۱۱ فدک خورموج که در مرخصی بود پس از شنیدن صدای دادخواهی یکی از شهروندان در سرقت اموال آن‌ها در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد روز جمعه ششم بهمن ماه به سرعت و با رشادت، برای دستگیری آنان وارد عمل می‌شود که سارق، با همکاری همدست خود، با استفاده از سلاح گرم، این سرباز وظیفه‌شناس را مورد اصابت گلوله قرار می‌دهد.

این سرباز غیور و دلاور، پس از اعزام به بیمارستان، به علت شدت جراحات به شهادت می‌رسد.

تیم اطلاعاتی و کارآگاهان پلیس آگاهی استان بوشهر در کمتر از ۱۲ ساعت، متهمان را شناسایی و دستگیر کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر