پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۴۱۰۴
دوشنبه ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳

فکرشهر: رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: سه نفر از داوطلبان مجلس شورای اسلامی از سه حوزه انتخابیه استان بوشهر تایید صلاحیت شدند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، با اعلام شورای نگهبان سه داوطلب دیگر انتخابات مجلس شورای اسلامی از چهار حوزه انتخابیه استان بوشهر تایید صلاحیت شده‌اند تا شمار آن‌ها به ۱۴۵ نفر افزایش یابد.

پیش از این در ۱۶ دی ماه امسال، بنا به اعلام رییس ستاد انتخابات استان بوشهر از ۲۶۴ نفر ثبت نام کننده داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۰ نفر انصراف داده و از بین ۲۵۴ داوطلب باقیمانده، ۱۲۲ نفر برای رقابت در این انتخابات توسط هیات نظارت بر انتخابات استان بوشهر تایید صلاحیت شده بودند.

در دوم بهمن ماه نیز شورای نگهبان اقدام به انتشار نتایج بررسی اعتراض داوطلبان رد صلاحیت شده کرد که در این مرحله ۱۲ نفر داوطلب از چهار حوزه انتخابیه استان بوشهر تایید صلاحیت شدند.

در هفتم بهمن ماه نیز صلاحیت هشت نفر از داوطلبان مجلس شورای اسلامی از سه حوزه انتخابیه این استان توسط شورای نگهبان به وزارت کشور اعلام شد.

با این شرایط تا امروز تعداد ۱۴۵ نفر معادل ۵۷ درصد داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی از چهار حوزه انتخابیه استان بوشهر تایید صلاحیت شده اند.

اسامی داوطلبان جدید تایید صلاحیت شده

حوزه بوشهر، گناوه و دیلم

۱. لیلا انبارکی

حوزه کنگان، دیر، جم و عسلویه

۱. حجت الاسلام نادر گنجی

حوزه دشتی و تنگستان

۱. ریحانه فولادی

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر