پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۴۱۶۱
سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸

فکرشهر: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: این اداره کل در هفته گرامیداشت دهه فجر ۸۰ برنامه شاخص در بقاع متبرکه برگزار می‌کند.

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل پور روز سه‌شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: برپایی محافل قرآنی، سخنرانی، مداحی، قرائت بخش‌هایی از بیانات ارزشمند امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در رابطه با انقلاب اسلامی از جمله این برنامه‌ها است.

وی بیان کرد: از برنامه‌های شاخص این ایام جشن "امید و اقتدار" است که در بقاع متبرکه شهرستان‌های استان با حضور قشر‌های مختلف مردمی برگزارمی شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر تصریح کرد: آئین غبارروبی و عطرافشانی معنوی در بقاع متبرکه، غبارروبی و اهدای گل به قبور مطهر شهیدان از دیگر برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر در این استان است.

وی ادامه داد: پخش آوا‌های ماندگار و خاطره‌انگیز انقلابی در بقاع متبرکه، دعوت از زائرین و مردم جهت سر دادن ندای "الله اکبر" در شب ۲۲ بهمن ماه و دعوت از کارکنان، همکاران و هیات امنا، خادمین و مرتبطان با مجموعه ادارات اوقاف جهت حضور منسجم و باشکوه و با تبلیغات گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه از دیگر برنامه‌های دهه فجر استان بوشهر است.

اسماعیل پور اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در طول بیش از چهار دهه عمر شکوهمند خود دستاورد‌های ارزشمندی در بخش‌های مختلف داشته که باید نسبت به تشریح آن‌ها اقدام شود.

وی گفت: در همین راستا تلاش برای تحقق جهاد تبیین به عنوان یکی از تاکید‌های مهم رهبر معظم انقلاب مورد توجه ویژه قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر