پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۴۲۳۳
پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵

فکرشهر: با حضور معاون حقوقی رئیس جمهور در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر، بهره‌برداری از طرح‌های اقتصادی استان بوشهر آغاز شد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، امروز و در آغازین روز دهه مبارک فجر بهره‌برداری از طرح تولید سازه‌های فلزی و ماشین‌سازی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر شروع شد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر در این مراسم اظهار داشت: بیش از ۲۰۰ شرکت در این منطقه وجود دارد که زمینه اشتغال هزار و ۳۵۵ نفر را فراهم کرده و با تکمیل شرکت‌های در حال ساخت هزار و ۲۰۰ نفر دیگر مشغول به کار خواهند شد.

احمد دشتی‌زاده بیان کرد: در دولت سیزدهم ۳۵ جواز تأسیس در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر صادر شده که پیش بینی سرمایه‌گذاری در این طرح‌ها بیش از هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است.

وی با تشریح پرونده‌های حقوقی برای مقابله با زمین‌خواری در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر گفت: با حمایت استاندار بوشهر و رئیس کل دادگستری استان اقدامات خوبی در ۲ پرونده بزرگ این منطقه در راستای مبارزه با فساد صورت گرفته است.

مدیر شرکت کاربران آریا لیان تارا نیز در این مراسم اظهار داشت: این طرح در زمینی به مساحت ۱۱ هزار متر مربع با زیربنای ۲ هزار و ۴۰۰ متر ربع و سرمایه‌گذاری ۲۳۰ میلیارد تومان انجام شده است.

عبدالحمید یگانه با اشاره به اشتغال ۴۰ نفر در این طرح بیان کرد: این شرکت ظرفیت تولید سالانه ۱۰ هزار تن را دارد. این شرکت ماشین‌هایی را تولید می‌کند که به خاطر تحریم امکان واردات آن را نداریم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر