جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۴۲۳۶
پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۳

فکرشهر: معاون حقوقی رئیس جمهور در حاشیه بهره‌برداری از پروژه‌های اقتصادی منطقه ویژه اقتصادی بوشهر، گفت: راه توسعه و پیشرفت کشور چیزی جز مجاهدت و مقاومت نیست و مردم ایران در این راستا حماسه‌های بزرگی را خلق کرده‌اند.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، مراسم افتتاح و بهره‌برداری از طرح تولید سازه‌های فلزی و ماشین‌سازی صبح امروز با حضور معاون حقوقی رئیس جمهور در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر برگزار شد.

معاون حقوقی رئیس جمهور در حاشیه این مراسم بیان کرد: راه توسعه و پیشرفت کشور چیزی جز مجاهدت و مقاومت نیست و کار‌های بزرگی در این زمینه در کشور صورت گرفته است.

محمد دهقان با بیان اینکه مردم ایران در عرصه‌های مختلف در صحنه حضور دارند و حماسه‌های بزرگی را خلق کرده‌اند، افزود: در استان بوشهر شاهد اقدامات بزرگی در عرصه اقتصادی و تولیدی هستیم که باعث شده کشور به سمت اقتدار علمی و صنعتی پیش برود.

وی با اشاره به اقتدار کشور در عرصه دفاعی و نظامی تصریح کرد: در دیگر عرصه‌ها نیز کار‌های بزرگی صورت گرفته است و در عرصه اقتصادی نیز شاهد دستیابی به موفقیت‌های فراوانی هستیم.

معاون حقوقی رئیس جمهور با اشاره به اینکه دشمنان دنبال فلج کردن کشور در عرصه‌های اقتصادی هستند، گفت: اگر در عرصه اقتصادی ضعیف بودیم، تحریم‌های فلج‌کننده دشمن کارساز می‌شد و ما را از پای می‌انداخت، ولی می‌بینیم که اینگونه نشده است.

دهقان به اقتدار کشور در عرصه‌های علمی، دفاعی، صنعتی، اقتصادی و… اشاره کرد و افزود: این به معنای انکار ضعف‌ها و مشکلات نیست، ولی باید موفقیت‌ها را نیز به خوبی ببینیم و معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه کشور در حال عبور از برخی مشکلات در عرصه‌های اقتصادی است، ادامه داد: راه توسعه و پیشرفت کشور چیزی جز مجاهدت و مقاومت نیست.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر