پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۴۴۸۲
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹

فکرشهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از تجهیز خانه‌های ورزش روستایی استان بوشهر با ۲.۷ میلیارد ریال خبر داد و گفت: خانه‌های ورزش در روستا‌های مختلف استان بوشهر ایجاد شده است.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی اسلامی ظهر امروز با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر، رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری و بازی‌های بومی و محلی استان و دیگر مسئولان مراسم اعزام کاروان نشاط و امید برای تجهیز خانه‌های ورزش روستایی برگزار شد.

یاسر جمالی در این آیین با اشاره به نقش خانه‌های ورزش روستای در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان اظهار داشت: به منظور نشاط، شادابی و توسعه زیرساخت‌های ورزشی در سطح استان خانه‌های ورزش روستایی تجهیز و راه‌اندازی می‌شود.

وی گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر طرح نشاط و امید و تجهیز ۱۱ خانه‌های ورزش روستایی در سطح استان بوشهر برگزار شد. امیدوار هستیم این تجهیزات سبب توسعه ورزش و ایجاد شور و نشاط بین مردم روستا‌ها استان بوشهر شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر اضافه کرد: برای تجهیز این خانه‌های ورزش روستایی از محل اعتبارات وزارت ورزش و جوانان بیش از ۲.۷ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر