پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۴۵۹۹
شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴

فکرشهر: مدیرکل تأمین اجتماعی استان بوشهر با بیان اینکه همه اقشار جامعه می‌توانند از طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی استفاده کنند، گفت: این طرح در استان بوشهر عملکردی مطلوب داشته به نحوی که اکنون ۸۰ درصد جمعیت این استان در پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، محمدجواد بازدرهوا صبح امروز در برگزاری نشست ویژه بازرسی ادواری ادارات وزارت تعاون از اداره کل تأمین اجتماعی استان بوشهر با تبریک عید مبعث و دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و با اشاره به تدوین نقشه راه اداره کل تأمین اجتماعی استان بوشهر براساس راهبرد‌های ابلاغی مقام معظم رهبری اظهار داشت: رعایت سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب منجر شده تا دستاورد‌های ارزشمند در اداره کل تأمین اجتماعی استان بوشهر حاصل شود.

وی از جمله دستاورد‌های تأمین اجتماعی استان بوشهر را کسب رتبه نخست عملکرد و رتبه‌های برتر در شاخص پاسخگویی به مردم دانست و خاطرنشان کرد: طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی همه افراد و اقشار را پوشش می‌دهد و در اجرا این طرح استان بوشهر عملکردی مطلوب داشته به نحوی که اکنون ۸۰ درصد جمعیت این استان در پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان بوشهر ارائه دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم در دیدار‌های چهره به چهره را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: افزود: در راستای خدمات به بازنشستگان فعالیت‌های مهمی انجام شده که اعزام به سفر زیارتی مشهد مقدس، پرداخت وام ۲۰ میلیونی، بیمه تکمیلی و المپیاد و جشنواره‌های ورزشی از آن جمله است.

بازدرهوا حضور حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: امید است با تداوم این خدمات ارزنده همراه با ایجاد امید و نشاط در جامعه شاهد حضوری پررنگ و مشارکتی حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند باشیم.

وی یکی از جلوه‌های مردم‌داری پذیرش روزانه مردم دانست و اضافه کرد: دیدار مردمی مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر در روز‌های سه شنبه تعریف شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر