پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
ادعای سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل:
فکرشهر: سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل مدعی شد که حزب الله ویدئویی از هدف قرار دادن یک تانک مرکاوا ۴ با موشک هدایت شونده منتشر کرده که نگران‌کننده است. این موشک که به تانک اسرائیلی اصابت کرد، موشک ضد زره ایرانی موسوم به «الماس» است. این موشک کاملاً مشابه موشک «اسپایک» اسرائیل است...
کد خبر: ۲۰۰۴۶۱۴
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۴:۵۲

فکرشهر: سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل مدعی شد که حزب الله ویدئویی از هدف قرار دادن یک تانک مرکاوا ۴ با موشک هدایت شونده منتشر کرده و موشک مورد استفاده ضد زره ایرانی موسوم به «الماس» است.

به گزارش «فکرشهر» از انتخاب، سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل اعلام کرد: حزب الله ویدئویی از هدف قرار دادن یک تانک مرکاوا ۴ با موشک هدایت شونده منتشر کرده که نگران‌کننده است

این سازمان در ادامه مدعی شد: این موشک که به تانک اسرائیلی اصابت کرد، موشک ضد زره ایرانی موسوم به «الماس» است. این موشک کاملاً مشابه موشک «اسپایک» اسرائیل است.

سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل گفت: احتمالاً موشک ضد زره اسپایک اسرائیل در زمان جنگ دوم لبنان و اسرائیل [جنگ ۳۳ روزه در سال ۲۰۰۶]از طریق حزب الله به ایران رسیده است [و ایران آن را مهندسی معکوس کرده است].

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر