چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۴۶۵۸
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱

فکرشهر: هواشناسی بوشهر پیش‌بینی کرد: با خروج سامانه بارشی از استان، وضعیت جوی و دریایی استان تا روز چهارشنبه آرام خواهد بود.

به‌گزارش فکرشهر از صداوسیما، معاون پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از اواخر وقت امروز تا ظهر چهارشنبه، وضعیت جوی و دریایی استان به‌نسبت آرام خواهد بود.

وی افزود: همچنین پیش‌بینی می‌شود از اواخر روز چهارشنبه با نفوذ سامانه ناپایدار جو به استان و تداوم فعالیت آن در روز‌های پنج‌شنبه تا شنبه هفته آینده، ضمن افزایش سرعت وزش باد و پوشش ابر، وقوع بارش پراکنده باران در سطح استان و روی دریا مورد انتظار است.

معاون پیش‌بینی هواشناسی استان، آسمان استان را صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و در ساعت‌هایی از وقت امروز تا اوایل شب در نواحی جنوبی استان با افزایش ابر همراه با بارش پراکنده باران و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی کرد.

وی گفت: جهت وزش باد بیشتر شمال غربی تا شمالی با سرعت ۸ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و امروز تا اوایل شب در مناطق جنوبی گاهی ۱۶ تا ۴۲ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

راستگو ادامه داد: ارتفاع موج دریا نیز ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و امروز تا اوایل شب در مناطق جنوبی گاهی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌‎شود.

وی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۴:۱۰ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۱۰:۱۵، جزر دوم ساعت ۱۵:۵۵ و مد دوم ساعت ۲۱:۵۵ دقیقه خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر