چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون پیش‌بینی و توسعه اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در سامانه بارشی اخیر تا کنون بیشترین بارش باران در شهرستان دیلم به میزان ۵۸ میلی‌متر ثبت شده است...
کد خبر: ۲۰۰۴۸۴۹
شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳

فکرشهر: معاون پیش‌بینی و توسعه اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در سامانه بارشی اخیر تا کنون بیشترین بارش باران در شهرستان دیلم به میزان ۵۸ میلی‌متر ثبت شده است.

به‌گزارش فکرشهر از صداوسیما، زهرا راستگو با اشاره به فعالیت سامانه بارشی از اواخر وقت پنج‌شنبه در استان، افزود: این سامانه تا ظهر امروز در استان استقرار دارد.

وی با بیان این‌که تا صبح امروز بیشتر بارش باران در شمال استان بوشهر و در منطقه بیدو شهرستان دیلم به میزان ۵۸ میلیمتر ثبت شده، اضافه کرد: در مجموع میانگین بارش باران در استان بوشهر ۵.۸ میلیمتر ثبت شده است.

معاون پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر به میزان بارش در مرکز استان نیز اشاره و بیان کرد: ایستگاه دریایی ۱۸ و ایستگاه فرودگاهی بوشهر ۱۴ میلیمتر بارش باران را در بوشهر ثبت کرده‌اند.

وی میزان بارش در جزیره خارگ را ۱۵.۳ میلیمتر اعلام کرد و ادامه داد: میزان بارش ثبت شده در مناطق مختلف شهرستان بوشهر بین ۷ تا ۱۲ میلیمتر بوده است.

راستگو میزان بارش باران در شهر گناوه را ۴۳.۲ میلیمتر عنوان کرد و افزود: میانگین بارش در شهر‌ها و روستا‌های شهرستان گناوه بین ۱۳ تا ۲۶ میلیمتر ثبت شده است.

وی میزان بارش باران در تنگستان را بین ۴ تا ۱۲ میلیمتر اعلام کرد و ادامه داد: در دشتستان بیشترین بارندگی در منطقه بوشکان به میزان ۲۶ میلیمتر ثبت شده و در مجموع در این شهرستان در ۲۴ ساعت گذشته بین ۳ تا ۲۶ میلیمتر بارش داشتیم و در شهر برازجان مرکز دشتستان نیز ۸.۱ میلیمتر باران به وقوع پیوسته است.

معاون پیش‌بینی و توسعه اداره کل هواشناسی استان بوشهر شهرستان‌های دشتی و دیر را از دیگر نقاط بارشی استان بوشهر در ۲۴ ساعت گذشته عنوان و اضافه کرد: در دشتی بین ۲ تا ۶.۵ و در دیر بین ۱.۲ تا ۶ میلیمتر بارش باران از طریق ایستگاه‌های هواشناسی استان بوشهر ثبت شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر