پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»
فکرشهر: یازدهمین نمایشگاه انفرادی کاریکاتور «علی زیارتی» با عنوان «چالش» افتتاح شد...
کد خبر: ۲۰۰۵۰۲۲
چهارشنبه ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰

فکرشهر: یازدهمین نمایشگاه انفرادی کاریکاتور «علی زیارتی» با عنوان «چالش» افتتاح شد.

به گزارش «فکرشهر»، در این نمایشگاه ۳۲ اثر با موضوع آزاد و انتقادی در معرض دید عموم قرار گرفته است.

علی زیارتی درباره نمایشگاه خود به «فکرشهر» گفت: موضوع آثار، اکثرا از حال، روحیه، دیدگاه و ذهنیت خودم زاییده شده اند و به نحوی تلخ هستند، چون حال خیلی از ما خوب و خوش نیست.

وی با انتقاداز وضعیت فرهنگ و هنر در دشتستان ادامه داد: صحبت من و امثال من دیگر تکراری شده و همه هم درباره بی صاحبی و کم ارزشی هنر در شهرستان دشتتان است؛ این که اولویت حتی خود اداره فرهنگ و ارشاد هم انگار هنر و ترویج هنر نیست و کاملا متاسفم که مادرزادی نیمچه هنری داشتیم و با حماقت کماکان داریم ادامه می‌دهیم.

وی اضافه کرد: هنری که نه برایش بودجه تصویب و طراحی می‌شود و نه مکان و نه حمایت خاصی از اداره ارشاد و ... دارد، باعث خستگی هنرمندان شده است.

به گزارش «فکرشهر»، نمایشگاه «چالش» از اول تا ۴ اسفندماه ۱۴۰۲، هر روز ساعت ۱۷ الی ۲۰ در طبقه همکف پاساژ «دایموند سنتر» برازجان برای بازدید عموم دایر است.

 

منبع: فکرشهر
نظرات بینندگان
هنرمند متعهد
|
France
|
پنجشنبه ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷
سلام . متاسفانه وقتی هنرمندان شایسته تحصیلکرده مانند دکتر شاهین نجفی که اتفاقا نیروی رسمی و تحصیلکرده و از بدنه خود وزارت ارشاد است را منزوی میکنند٫ نتیجه این میشود که هنر و هنرمند از درد گریه میکنند . عاجزانه استدعا داریم فکر شهر وزین و مردم دار با ایشان تماس بگیرد یا راهکاری برای مجاب کردن مسوولین برای استفاده از تخصص و تجربه ویژه ایشان انجام شود . اهالی فرهنگ و هنر و رسانه به شدت به وجود ایشان نیازمند هستند. سپاس از توجه شما به هنرمندان .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
شنبه ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۲:۵۳
درود و احترام . ایشان در اداره کل علیرغم شایستگی منزوی هستند ؛ ظاهرا سرپرست فرمالیته اداره شهرستان حتی در اداره حضور هم ندارد زیرا در بوشهر مسوولیت دارد . چرا هنرمندان را که خواهان حضور بزرگانی مثل جناب استاد نجفی هستند دلسرد میکنید؟! چرا از توانمندی و تخصص و تجربه درون سازمانی و برون سازمانی وی استفاده احسن نکنید؟! هرچند ایشان در جایگاه وزارت نیز لیاقت دارد اما میدانیم که برای مدیر کل بودن هم گزینه بوده اما چون اهل باند نبوده و کسی را نداشته مظلوم واقع شده
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر