پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۵۲۱۴
چهارشنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷

فکرشهر: رئیس اداره شیلات شهرستان دیر از کاشت بیش از ۱۰ هزار اصله درخت حرا در سواحل بندر دیر با مشارکت جامعه صیادی و طبیعت دوستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، هادی جمالی در حاشیه کاشت درختان حرا در ساحل دیر اظهار داشت: ویژگی‌های خاص اکولوژیکی درختان حرا باعث شده که همواره زیستگاه مناسب برای توسعه فضای سبز و زندگی جانداران مختلف از جمله پرندگان، پستانداران، جلبک‌ها، نرم‌تنان و بندپایان و منبع مفید برای تغذیه ماهیان و خرچنگ‌ها باشند.

وی با اشاره به کاشت نهال حرا در سواحل بندر دیر گفت: با توجه به اهمیت جنگل حرا اداره شیلات شهرستان دیر با همکاری اداره منابع طبیعی و محیط زیست با بازدید از مناطق ساحلی شهرستان دیر نقاط مستعد برای رشد درخت حرا را شناسایی و در مرحله اول اقدام به کاشت ۲ هزار اصله درخت حرا در جزیره ام الگرم با مشارکت جامعه صیادی، اداره منابع طبیعی و آبخیزداری، محیط زیست و طبیعت دوستان کرد.

رئیس اداره شیلات شهرستان دیر تصریح کرد: اداره شیلات شهرستان دیر با همکاری جامعه صیادی، اداره منابع طبیعی و آبخیزداری، سپاه سیدالشهدا، هلال احمر، آموزش و پرورش و طبیعت دوستان شهرستان دیر اقدام به کاشت بیش از ۱۰ هزار اصله درخت حرا کرد.

جمالی افزود: ان‌شاءالله این کار بزرگ ادامه خواهد داشت و در مرحله بعد با همکاری جامعه صیادی و طبیعت دوستان اقدام به کاشت درخت حرا در جزیره خان خواهیم کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر