پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۵۲۶۴
پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰

فکرشهر: رییس هیات نظارت بر انتخابات شورای نگهبان در استان بوشهر گفت: بیش از سه هزار و ۳۵۰ ناظر خبره، مجرب و مقتدر شورای نگهبان در استان بوشهر، نظارت بر انتخابات را عهده دار هستند.

به گزارش فکرشهر از مهر، خلیل رضایی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اصل ۹۹ قانون اساسی تنها دستگاه ناظر بر انتخابات را شورای نگهبان دانسته و بر حفظ و حراست از آرای مردم تاکید و افزود: عوامل نظارتی و اجرایی انتخابات با بی طرفی کامل از هر گونه تلاش و جدیت در راستای صیانت از آرای مردم که به مثابه حق الناس نیز است، دریغ نکرده و قانون مندانه و مقتدارنه مدافع حق مردم و نامزد‌ها خواهد بود.

سخنگوی هیأت نظارت افزود: مردم شریف، کاندیدا‌ها و هواداران آنان اطمینان کامل داشته باشند که به فضل الهی سه هزار و ۳۵۰ ناظر شورای نگهبان به عنوان چشمان تیز بین و بینای نظام در انتخابات و سایر عوامل اجرایی، امنیتی، قضائی و اطلاعاتی حافظ سلامت و امنیت انتخابات خواهند بود.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شورای نگهبان در استان بوشهر در مورد پایان مهلت قانونی تبلیغاتی کاندیدا‌ها از ساعت ۸ صبح امروز پنجشنبه دهم اسفند ماه خاطر نشان کرد: هرگونه تبلیغات انتخاباتی از امروز منع قانونی داشته و تمامی ستاد‌های اصلی و فرعی و همچنین ستاد‌های مجازی تعطیل و فعالیت آنان تخلف و جرم محسوب و با افراد متخلف برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر