پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۵۲۸۲
جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۴

فکرشهر: مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر گفت: دومین مرحله هدایای دانش‌آموزی در طرح ملی نسیم مهربانی به مدارس مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان بوشهر به ارزش بیش از ۴۳ میلیارد ریال ارسال شد.

به گزارش فکرشهر، سید علی عسکری در گفت وگو با تسنیم، با اشاره به ارسال محموله دوم هدایای دانش‌آموزی در طرح ملی نسیم مهربانی توسط اموال تملیکی استان بوشهر اظهار داشت: دومین مرحله هدایای دانش‌آموزی طرح نسیم مهربانی اموال تملیکی استان بوشهر به مدارس مناطق کمتر توسعه و محروم در آستانه عید نوروز تحویل نمایندگان وزارت آموزش و پرورش شد.

مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر اضافه کرد: در مرحله نخست ۳۱ کامیون شامل کالا‌هایی به ارزش ۳۰۰ میلیارد تومان در آبان ماه سال جاری در قالب انواع پوشاک، کیف، کفش و نوشت‌افزار برای حمایت از دانش‌آموزان مناطق محروم ارسال شده بود.

وی طرح ملی نسیم مهربانی را برنامه‌ای مشترک بین سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی و وزارت آموزش و پرورش به دستور وزیر امور اقتصادی و دارایی و مدیر عامل سازمان اموال تملیکی دانست و خاطرنشان کرد: این طرح نمونه دیگری از تمرکز دولت بر عدالت برای اداره امور است که اموال جمع‌آوری شده به دست دانش‌آموزان در مناطق محروم برسد.

عسکری ضمن تقدیر از کارکنان اداره کل اموال تملیکی استان بوشهر، از مشارکت در واگذاری این کالا‌ها تصریح کرد: در این مرحله بیش از ۴۳ میلیارد ریال شامل ۲۳۹ گروه کالا از جمله انواع کیف، کفش، پوشاک، نوشت‌افزار و لوازم بهداشتی در دومین مرحله طرح ملی نسیم مهربانی توسط اداره کل اموال تملیکی استان بوشهر تحویل نمایندگان وزارت آموزش و پرورش شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر