چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»
بر اساس گزارش خبرنگار «فکرشهر» از ستاد انتخابات شهرستان، در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در مجموع ۷۶۰۵۲ رای به ۲۱ کاندیدای حاضر در انتخابات دشتستان داده شده است که جدول این آرا به شرخ زیر است...
نویسنده : آذر حسینی
کد خبر: ۲۰۰۵۲۹۵
شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲

فکرشهر: شمارش آرای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در برخی حوزه‌های انتخابیه در استان بوشهر به پایان رسیده و در دشتستان، «ابراهیم رضایی» نفر اول در لیست نهایی اعلام شده است و «محمدرضا دهقان فرد» و «بهروز رستمی» نفرات بعدی این لیست هستند.

بر اساس گزارش ها، ۸۸۸۰۰ نفر در دشتستان پای صندوق رای رفته اند و تعداد آرای باطله ۱۲۷۴۸ رای بوده که اگر در لیست نهایی قرار گیرد، رتبه دوم را کسب می کند و این در حالی است که در این شهرستان، ۱۸۵ هزار نفر واجد شرایط رای دادن بوده اند و این آمار میزان مشارکت در دشتستان را ۴۸ درصد نشان می دهد؛ هر چند میزان مشارکت در شهر برازجان، مرکز شهرستان دشتستان بسیار کم تر از این درصد بوده است.

بر اساس گزارش خبرنگار «فکرشهر» از ستاد انتخابات شهرستان، در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در مجموع ۷۶۰۵۲ رای به ۲۱ کاندیدای حاضر در انتخابات دشتستان داده شده است که جدول این آرا به شرخ زیر است:

نتایج انتخابات مجلس در دشتستان اعلام شد + جدول تعداد آرای 21 کاندیدا

نتایج انتخابات مجلس در دشتستان اعلام شد + جدول تعداد آرای 21 کاندیدا

منبع: فکرشهر
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶
من صددرصد معتقدم حق سید ارسلان حسینی بود که جزع نفرات اول یا حتی برنده این انتخابات باشه
ولی متاسفانه عموم مردم با من هم نظر نبودن فقط۱۹۷نفر با من هم نظر بودن
ناشناس
Netherlands
چرا
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر