پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۵۴۱۶
سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳

فکرشهر: کمپین «شهر ایمن» با شعار «امنیت در سایه آموزش‌های ایمنی» در مدارس برازجان برگزار شد.

به گزارش «فکرشهر» از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری برازجان، امروز سه شنبه ـ ۱۵ اسفندماه ـ کمپین «شهر ایمن» با شعار «امنیت در سایه آموزش‌های ایمنی» در مدارس دخترانه رضوان و فرزانگان و مدارس پسرانه کردی و باقرالعلوم در سطح شهر برازجان برگزار شد.

برگزاری کمپین «شهر ایمن» در مدارس برازجان با هدف آموزش خطرات چهارشنبه‌سوری + تصاویر

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری برازجان در ابتدای این دوره آموزشی گفت: هدف این کمپین، انتقال تجربیات و آموزش‌های صحیح ضامن عبور از خطرات احتمالی چهارشنبه‌سوری است و بنا داریم در روز‌ها و هفته آینده، مدارس بیشتری را پوشش دهیم.

علی قائدی افزود: جامعه هدف ما مدارس متوسطه اول شهر برازجان است که ان شاالله شاهد کاهش و کنترل رفتار‌های مخاطره آمیز نوجوانان در چهارشنبه سوری باشیم.

برگزاری کمپین «شهر ایمن» در مدارس برازجان با هدف آموزش خطرات چهارشنبه‌سوری + تصاویر

وی همچنین با اشاره به اهمیت آموزش در بخش‌های مختلف صنفی و اجتماعی افزود: ما در سازمان آتش نشانی بنا را بر پیشگیری بر مبنای آموزش‌های ایمنی قرار داده ایم و طی یک سال اخیر شاهد نتایج مثبت این رویه نیز بوده ایم.

قائدی گفت: در مرحله نخست، کمپین «شهر ایمن» کارشناسان این سازمان آقایان رضایی، دیوند، خدایی، رضایی نیا، توسلی و دلیرجان حضور داشتند که ضمن ارائه آموزش‌های لازم در حوزه پیشگیری از مخاطرات و صدمات ناشی از ساخت و استفاده از مواد محترقه دست ساز، هشدار‌های لازم برای افزایش سطح ایمنی را منتقل کردند.

 

 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر