پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۵۴۴۵
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰

فکرشهر: مدیر کل زندان‌های استان بوشهر گفت: ۱۵۹ زندانی جرایم مالی در سطح زندان‌های استان منتظر کمک خیران هستند.

به گزارش فکرشهر از مهر، سید محتشم حسینی در نشست با فعالان معادن استان بوشهر با اشاره به اقدامات خوبی که در راستای حمایت از زندانیان صورت گرفته، اظهار کرد: همکاری خوبی با واحد‌های اقتصادی در زمینه اشتغال مددجویان صورت پذیرفته است.

وی گفت: ۶۶۰ خانواده زندانی نیازمند نیز تحت پوشش هستند که با پیگیری‌های رئیس کل دادگستری استان بوشهر برخی از اقلام در بازدید‌های هفتگی که دارند تأمین می‌شود.

مدیر کل زندان‌های استان بوشهر ادامه داد: این خانواده‌ها همچنان نیازمند کمک‌های مورد نیاز از جمله بسته‌های معیشتی، البسه، لوازم التحریر و لوازم خانگی ضروری هستند.

لزوم کمک به خانواده زندانیان

وی اضافه کرد: با وجودی که در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم نیاز هست خیران این موضوع را مد نظر قرار داده و یاریگر این خانواده‌ها باشند.

حسینی افزود: در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی نیز با پیگیری رئیس کل دادگستری استان بوشهر در سال گذشته تعداد ۲۳۸ زندانی از محل کمک‌های شرکت‌های پتروشیمی و شورای راهبردی آزاد شدند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر نیز ۱۵۹ زندانی جرایم مالی در سطح زندان‌های استان وجود دارد که انتظار می‌ورد این بار نیز خیرین در این زمینه یاریگر این مددجویان باشند.

در این نشست مسائل و مشکلات حوزه‌های مختلف اقتصادی دیگر نیز مورد بحث قرار گرفت که در این مورد نیز راهکار‌های لازم ارائه شد و در پایان مسئولان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، ابراز داشتند در راستای مسئولیت‌های اجتماعی تا جایی که امکان داشته باشد از زندانیان و خانواده‌های زندانیان نیازمند حمایت خواهند کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر