پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۵۵۵۲
شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲

فکرشهر: مسابقات مرحله نهایی زیرگروه لیگ دسته اول بزرگسالان فوتبال ساحلی کشور به میزبانی بندر گناوه با راهیابی تیم "طوفان طاهروییه سیریک " هرمزگان به لیگ دسته اول و نیمه تمام ماندن یک دیدار به پایان رسید.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، مسابقات مرحله نهایی زیرگروه لیگ دسته اول بزرگسالان فوتبال ساحلی به میزبانی بندر گناوه ب احضور چهارتیم " ضامن آهو " از بندرگناوه به عنوان میزبان، " طوفان طاهروییه سیریک " هرمزگان و ۲ نماینده کرمانشاه " پدیده غرب " و "شباب" برگزار شد و عصر جمعه به پایان رسید.

در دیدار پایانی این مسابقات که هر چهار تیم شانس صعود به لیگ دسته اول کشور را داشتند، از حساسیت خاصی برخوردار بود.

ابتدا تیم‌های طوفان سیریک و شباب کرمانشاه در مجموعه ورزشی ساحلی شهدای خلیج فارس به مصاف هم رفتند که در پایان نماینده هرمزگان با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی رسید و با کسب هفت امتیاز ضمن قهرمانی به لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور راه یافت.

دیدار دوم بین تیم‌های ضامن آهو بندرگناوه و پدیده کرمانشاه جهت راهیابی یک تیم دیگر به لیگ دسته اول برگزار شد، که به علت حواشی پیش آمده نیمه تمام ماند.

در نیمه اول این دیدار درحالی که ضامن آهو بندر گناوه با یک گل جلو بود، به علت حواشی و درگیری پیش آمده در بیرون از زمین، داوران از ادامه بازی انصراف دادند و تعطیل کردند.

باتوجه به اتفاقات پیش آمده جهت مشخص شدن تیم دوم صعود کننده به لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور باید کمیته انضباطی فدراسیون تصمیم بگیرد.

دیدار پایانی این مسابقات باحضور دبیر سازمان لیگ فدراسیون فوتبال ایران، رئیس کمیته فوتبال ساحلی کشور و رئیس کمیته استان بوشهر برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر