پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۵۶۷۶
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶

فکرشهر: فرماندار دیر گفت: برای یافتن صیاد مفقود شده بندر دیر در نوار ساحلی خلیج‌فارس ۲۵ قایق صیادی به همراه ۵۰ صیاد و یک فروند کشتی ناجی در قالب بسیج دریایی به دریا اعزام شدند.

به گزارش فکرشهر، یونس باربرز در گفت وگو با تسنیم، با اشاره به مواج شدن خلیج‌فارس اظهار داشت: هفته جاری اداره کل هواشناسی هشدار مواج شدن خلیج‌فارس هشدار داده بود که در این وضعیت آب و هوایی نباید با شناور‌های سبک از جمله قایق از اسکله‌ها خارج شد.

وی با بیان اینکه در این وضعیت، یک صیاد دیری برای ماهیگیری با قایق عازم دریا شده است، گفت: اکنون پس از ۴ روز هیچ اثری از آن نیست و در این راستا برای جستجو و نجات ۲ بالگرد اعزام شده است.

فرماندار دیر با اشاره به اعزام ۵۰ صیاد برای جستجو گفت: برای یافتن صیاد مفقود شده بندر دیر امروز ۲۵ قایق صیادی به همراه ۵۰ صیاد و یک فروند کشتی ناجی در قالب بسیج دریایی به دریا اعزام شدند.

یونس باربرز افزود: این قایق‌ها از سمت بخش بردخون و روستا‌های تابعه و بندر دیر به همراه یک فروند کشتی ناجی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برای یافتن این صیاد به دریا و محل مورد نظر اعزام شدند. جستجو برای یافتن صیاد بندر دیر که ۴ روز پیش در خلیج فارس مفقوده شده، ادامه دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر