پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۵۷۱۲
پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲

فکرشهر: بخشدار مرکزی دشتستان گفت: دهیاران در ماه مبارک رمضان عامل تشویق جوانان برای حضور در مساجد و مراسمات سطح روستا باشند.

به گزارش «فکرشهر» از روابط عمومی بخشداری، «هادی عدالت» در آخرین جلسه بخشدار مرکزی دشتستان با دهیاران در سال ۱۴۰۲، با تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و عید نوروز اظهار کرد: یک سال کاری پر فراز و نشیب دیگر به پایان رسید و امروز می‌توانیم آینه عملکردمان را مقابل خود قرار داده، خود را ارزیابی کرده و ببینیم به چه اهدافی رسیده ایم، از چه فرصت‌هایی برای پیشرفت روستایمان استفاده کرده ایم و با برنامه ریزی جدید، سال ۱۴۰۳ را پر بارتر آغاز کنیم.

«عدالت» با اشاره به انتخابات برگزار شده، افزود: از همکاری و همراهی همه عوامل و دست اندرکاران، دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستا‌ها تشکر می‌کنم که توانستیم انتخاباتی با رعایت اصل عدم جانبداری و در آرامش کامل برگزار کنیم.

بخشدار مرکزی دشتستان: دهیاران در ماه مبارک رمضان عامل تشویق جوانان برای حضور در مساجد و مراسمات سطح روستا باشند

وی ادامه داد: در سالی که گذشت و در کنار کار‌های عمرانی، فعالیت‌های چشمگیر فرهنگی را شاهد بودیم که یکی از عوامل همراهی مردم و حضور آن‌ها در صحنه بود و باید در سال جدید هم در همه روستا‌های بخش مرکزی این گونه فعالیت‌ها انجام شود.

هادی عدالت با تاکید به اهمیت حضور جوانان در مراسم فرهنگی و مذهبی بیان کرد: دهیاران در ماه مبارک رمضان با همراهی و همفکری افراد ریش سفید و پیشکسوت، ضمن دیدار با خانواده معظم شهدا، ایده‌های نو و کار‌های فرهنگی را در سطح روستا‌ها اجرا کنند و عامل تشویق جوانان برای حضور در مساجد و مراسمات سطح روستا باشند.

بخشدار مرکزی دشتستان اضافه کرد: با تلاش‌های مهندس ارسلان متوسلی مدیر روابط عمومی بخشداری مرکزی شهرستان دشتستان توانستیم برای اولین بار در ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های فرمانداری‌های استان بوشهر، رتبه برتر را کسب کنیم که این اتفاق ارزشمند را به ایشان و همه دهیاران تبریک عرض می‌کنم.

بخشدار مرکزی دشتستان: دهیاران در ماه مبارک رمضان عامل تشویق جوانان برای حضور در مساجد و مراسمات سطح روستا باشند

منبع: فکرشهر
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر